2 Aralık 2012 Pazar

"Pelinsu kimdir, nedir? Nerelerde yaşar? Ne yer, ne içer?" Tüm bu soruların cevapları.. -Pelinsu nerden çıktı şimdi?!-

  Bu nerden çıktı?! diyeceksiniz muhtemelen. Çıktı işte. Şöyle ki, artık günlük hayatıma aşırı işlemiş, hatta ve hatta yakın çevremdeki insanlara da aşıladığım bir kavram "Pelinsu" ve "Pelinsu olma durumu". Açıklayayım;



  Pelinsu kimdir: Pelinsu, trip atmayı hayatının "motto"su haline getirmiş, -tercihen- platin rengi saçlı, ne bileyim gördüğünüz pek çok "tikky" kızın her özelliğinden birer birer almış bir ölüm makinesidir. Pelinsu olma durumunu da örneklerle inceleyelim: "Hofh, 5 dk.dr cvp atmysn, mşglsn glb .s.s Bnde Ahmtin dgm gnne gidiorm o zmn, hemde yni aldğm elbsyle hıh" -Tercümesi: Sevgilisi 5 dakikadır cevap atmamış, o da misilleme olsun diye Ahmet isimli (muhtemelen okulun basket takımında falan filan bu eleman, sevgilisine 'rakip' olarak bunu uygun görmüş) şahsın doğumgünü partisine Mango'dan aldığı yeni 3-4 karışlık elbiseyle gideceğini söylüyor filan- Bu tip kızlara aşinasınızdır, en azından popüler sözlük sitelerinde filan bunlarla ilgili çok fazla başlık vardır. Herkes mi Pelinsulardan muzdarip, vay arkadaş.. Veya ne bileyim çocukla telefonda konuştuklar, konuşmaları bittikten 0,21235 milisaniye sonra niye mesaj atmamış filan. Ah Pelinsu ah..

  Gelelim Pelinsu nerelerde yaşar: Pelinsuları her daim Starbucks veya antin-kuntin ne kadar café filan varsa oralarda görebilirsiniz. En olmadı gidin bi Mango-Bershka-Pull&Bear üçlemesi yapın, herhangi birinde mutlaka karşınıza çıkacaktır. Gerçi niye karşınıza çıkmalarını isteyesiniz ki.. Hani deneme kabinlerinin önünde ellerinde torbalarla oturan Berkecanlar var ya -evet, onlar da Berkecan- hep bu Pelinsular bekletiyo onları. Pelinsu, yapma kızım, yapma evladım..

  Pelinsuların milli kıyafeti nedir: Leoparlı tayt, -muhtemelen- UGG, kocamanlı kız çantası filan. Ama gerçekten öyle.. Nerede ağzını yaya yaya erkek arkadaşına çemkiren, "Uf Berkecan sen beni hiç anlamıyosaaan..." -ağzını o kadar yaydı ki.. Yani o kadar yaydı ki.. Aah, bağlayamadım (kapat tire)- "kız gibi kız" tarzında birini görsem o kesinlikle Pelinsudur.

  Bundan sonraki yazılarda da arada bir filan kullanabilirim diye Pelinsular hakkında küçük bir "yazılı" belgesel oluşturmak istedim, kafanızda bi' şeyler canlandırmıştır eminim. Çünkü herkesin çevresinde birçok Pelinsu vardır, eğer yoksa.. (Pelinsu? Aa sen miydin? Mm, şey, biz de senden bahsediyoduk canım ^_^ )

  -Pelinsu geldiğine göre ben de trip yemeden gideyim.. +OF MÜGE BENİ HİÇ DİNLEMİYOSAAN.. -Al işte..-

  Çünkü gevrekçiğdemboyoz.

Ek: Leoparlı tayt ve UGG giyen kız görseli ararken böyle bi' şeye rastladım. Sonraki adım şu oldu. AAA

8 yorum:

  1. Hahah :) bu blog çok hoşuma gitti. Çok haklısın. Bu konuda Nil Karaibrahimgil'de seni yalnız bırakmamış.
    http://www.youtube.com/watch?v=VGANu--WOM0 dinlemelisin mutluka! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gitmesine sevindim doğrusu, bu tip kızları filan iyi gözlemlemeye çalışıyorum, ki onlar gibi olmayayım filan.. :D bu şarkıyı biliyorum! Evren Pelin/Pelinsuları bi' noktada topluyo sanırım bi' şekilde.. :)

      Sil
    2. haha aynen :D onları kamerada çekip ibretlik olay diye yayınlayasım var :)

      Sil
    3. Aman aman hiç bulaşmamak lazım. Çemkirir ilan: "Sn bni çekiosn glb .s.s Snne be slk .s.s" filan. Gerek yok. Taş kesilirsin Pelinsu lanetiyle filan..

      Sil
    4. evet evet doğru söylüyorsun. pelinsu= Allah diyen şanfıştığı gibi bir şey:D

      Sil
    5. Uzak durmakta fayda var.. :)

      Sil
  2. Her Pelinsu'nun aynı olmadığı gerçeği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu isme sahip kişiler böyle yapar diye yazmadım zaten, bu davranışları gösteren "karakter" adı olarak Pelinsu'yu seçmişim vakt-i zamanında :) "Temel" fıkralarındaki safça, kıvrak zekalı bir Karadenizli nasıl "Temel"se, bu davranışları gösteren kişi de "Pelinsu" oluyor. :)

      Ki yazının başında sanırım açıklamışım, ki bu yazıyı unutmuşum bile, teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...