10 Nisan 2014 Perşembe

Bitenler #1

Upuzuun bir aradan sonra yeniden merhaba! :)

Sömestr tatilinin bitip okulun açılmasıyla birlikte derslerin bir anda yüzüme tokat gibi vurması ve Yönetim Kurulu Üyesi olduğum Topluluğun sık sık etkinliklerinin olması, bunlarla ilgili olarak yapacak birçok işim olduğundan ötürü utanarak söylüyorum ki TAM 1 AYDIR YAZI GİREMEDİM.

Dün olduğum iki sınavın ardından yarınki etkinliğe kadar 1 günlük küçük bir mola verdiğim için de koşarak bloga geldim! Yazı yazamadığım bu sürede bol bol fotoğraf çektim ve sırayla fotoğrafladığım ürünlerin yazılarını ekleyeceğim. Sanıyorum Mayıs ayı ortasından sonra biraz daha düzenli yazı girebileceğim. Çünkü Final döneminde herkes yapacak başka bir işi olsun ister, değil mi? ^_^



O yazı düzenini oturtana kadar da sadece Türkçe yazacağım işleri hızlandırmak anlamında. Çünkü bir yazının içinde hem İngilizce hem Türkçe yazmak çok daha zaman harcamaya sebebiyet veren bir durum. Eh, bu kadar konuştuktan sonra hemen günün yazısına geçiyorum: Bitenler! Bu ürünleri 1,5 aylık bir süreçte bitirdim. Gönül isterdi ki biraz daha ürün biriksin, özellikle renkli kozmetik anlamında, ancak kullandığım ürünlerin ya gramajı yüksek ya da palet halinde. Onları da bitirmek neredeyse imkansız :)

 1- CleUp Hidrofil Pamuk 200 gr., evladiyelik boydaki bu hidrofil pamuk yaklaşık bir senede bitti. Yalnızca ojelerimi çıkartmak için kullanıyorum. Disk veya kare pamukları oje çıkartırken kullanmak, daha doğrusu israf etmek, bence hoş değil. Normal bir ürün :)

2- Benri Kare Pamuk. Bu da yüz ve göz makyajımın temizliğinde kullandığım pamuk. Seviyorum <3 Gayet güzel, kolay kolay dağılmıyor. Ancak sanıyorum 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indiriminde dandik bir serisini koymuşlar, incecikmiş oradaki kare pamuklar. Elimdeki eski üretimlerden, onlar hakkında bilgim yok maalesef. Bittikçe aldığım, sürekli stoğumda olan bir ürün.

3- Nivea Pure&Natural Makyaj Temizleme Mendilleri. Ben çok seviyorum bu mendilleri. Eğer acelem varsa, göz makyajımı bile çıkarmada kullanıyorum, ki maskaramın çoğunu çıkardığını söyleyebilirim. Verdiği ferahlık hissi, kokusu... Daha detaylı bahsettiğim yazı için buraya tıklayabilirsiniz.

4- L'Oréal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Benim beklentilerimi karşılayacak derecede bir ürün. Ten makyajımı gayet güzel çıkarıyor. Ancak göz makyajı için ekstra bir ürüne ihtiyaç duyuyorum, çünkü bununla temizlemeye çalıştığımda gözlerim yanıyor. O yüzden daha yağlı bir formüle ihtiyacım var ki kolayca suya dayanıklı maskaralarımı temizleyebilsin. İndirimlerde yakaladıkça 10-11 TL civarlarındayken yedekliyorum, daha doğrusu yedekliyordum. Şimdi Garnier'nin benzer bir ürününü aldım, sanırım onu kullanmaya başlayacağım. Bir kıyaslama yapıp hangisi daha iyiyse yola onunla devam edeceğim :)

5- Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici: Buna bayılıyorum diyebilirim! Daha önceden L'Oréal'in çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisini kullanıyordum. Ancak maskaramı yeterince çıkartamadığı için kirpiklerimde fazlaca bir dökülme meydana gelmişti. Ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri bu dökülme olmadı. Güzelce göz makyajımı temizlediğini düşünüyorum. Hemen koşarak yedekledim, sanıyorum bittikçe de almaya devam edeceğim. :)





Nivea Pure&Natural Yaseminli Deodorant: Bu deodoranta BA YI LI YO RUM. Yasemin kokusu aklınızı başınızdan alıyor, hele benim gibi çiçeksi, taze kokulardan hoşlanıyorsanız. Bittikçe alıyorum zaten. Ancak yeni serilerin kapak yapıları değişmiş. Ben bu tip ekstradan bir plastik koruması olan ürünleri daha çok seviyorum. Yeni kapağı ise vidalı sistem, Sola çevirdiğinizde sprey kısmı açılıyor, sağa çevirdiğinizde kilitleniyor. Bilemedim :) Ama içeriği güzel, %90 oranında da temiz bir ürün. Ayrıca pudrasız olması da benim için kocaman bir artı, zira pudralı deodorantlardan pek haz etmiyorum.

1- L'Oréal True Match Fondöten - N4 Beige. Yine korkunç aydınlatmalar altında garip bir aceleyle aldığım ve yüzüme biraz açık kalan fondöten. Ancak yapısının harikalığı beni bu fondöteni kullanmaktan alıkoyamadı. Yaptığım tek şey, biraz daha koyu bir fondötenle karıştırıp renk problemini ortadan kaldırmak oldu. Yapısı çok güzel gerçekten, doğal bir bitiş sağlıyor. Bu fondötenle ilgili de detaylı bir yazı girdisi yapmayı planlıyorum yakında :)

2- Essence Şeffaf Kaş-Kirpik Jeli: Bitmiş halinin pisliği(!)nden anlayacağınız üzere kaşlarımı sabitlemek için kullandığım bir ürün. Ucuz ve işini yapıyor olması benim için yeterli. Ama bulması biraz sorun hepsi bu. Gratis'lerde hiç karşılaşamadım kendisiyle, ben de Rossmann'ın Essence standlarından edinmeye çalışıyorum hep. Gün boyu kaşlarımı sabit tutuyor. Seviyoruz efenim.

3- Rimmel London Match Perfection Concealer 030 Soft Beige: Bu, hem kapatıcı hem aydınlatıcı içeren bir ürün olduğu için kullandığım Match Perfection fondöteniyle yakın ton-numarada alsam da daha açık renk duran bir ürün. O yüzden ben sadece yüzümün yüksek yerlerini aydınlatmada kullandım. Cildim yağlı ve gözaltlarım haddinden fazla mor olduğu için kalıcılık ve örtücülük hakkında yorum yapmasam daha iyi olur. Sadece high-end kategorisinde iyice araştırıp bana en uygun olan ürünü bulmadan uygun fiyatlı ürünleri kullanmak daha doğru geliyor. Her gün bir yeni high-end kapatıcı almam mümkün değil neticede :)

4- Rimmel London Match Perfection Fondöten 203 True Beige: Bu fondötenin de yapısını sevdiğimi söyleyebilirim. True Match'i uygulayıp dağıtması ne kadar kolaysa Match Perfection'ın da kapatıcılığı o kadar daha iyi görece. Yine kapatıcıda da söylediğim üzere, gerçekten benim yüzümde duracak ve istediğim örtücülüğü sağlayacak high-end fondöteni bulup almaya karar vermeden uygun fiyatlı bu fondöteni kullanmaya devam edeceğim.

Benim bitirdiklerim bu şekildeydi :) Umarım size bu ürünler hakkında az çok fikir verebilmişimdir. İçlerinde sizin de kullandıklarınız var mı? Favorileriniz? Peki ya nefret ettikleriniz? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim! :)

Sonraki yazıda -umuyorum ki en kısa zamanda- görüşmek dileğiyle. Sevgiler <3

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

2 yorum:

  1. Göz makyajımı çıkarmakta her zaman sorun yaşadığım için ve gözlerim gereğinden fazla hassas olduğu için :( makyajımı çıkarmakta problem yaşıyordum. Ama anladığım kadarıyla sizde benzer problem yaşamışsınız. En kısa zamanda bende Yves Rocher ekspres göz makyaj temizleyicisinden bir tane edineceğim çok yararlı oldu yazınız :)) iyi yayınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çİft fazlı ürünler kullanmak en iyi çözüm tabii, yağ içerdikleri için hem temizlemeleri daha kolay hem de yanma hissi aza indirgeniyor. :) Yves Rocher de benim beklentilerimi karşıladı. Tabii lüks kategoride de önerilen birtakım göz makyaj temizleyicileri var; örneğin Lancome Bi-facil gibi, ama o Yves Rocher'ye göre daha pahalı.. :)

      Umuyorum sizin de beklentilerinizi karşılar. :) Sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...