14 Nisan 2014 Pazartesi

L'Oréal True Match Fondöten: "Cildini mükemmel yapmaya ne dersin tatlı kız?"

Herkese merhaba :)

Bu ara blog yazılarımı sıklaştırmaya karar verdim, bakalım becerebilecek miyim :) Bir önceki yazımda bahsetmiştim bu konudan, o zaman direkt günün konusuna geçiyorum! Benim cildim yağlıya dönük karma, hiçbir fondöten yüzümde durmuyor. Hı, biraz sonra anlatacağım ürün de yüzümde sabit, saatlerce durmuyor ama yine optimum süre yüzümde durabiliyor, verdiği sonuç ve benim beklentilerimi karşılaması yeterli.





Bu yazıyı aslında aylar önce yazmalıydım, canım Blogger arkadaşım "MumblesOnMakeup" rica etmişti benden. Ama bir türlü vakit bulup yazamamıştım, aksaklığım affola diye yazıya başlıyorum :)

Ben bu fondöteni yanılmıyorsam Kasım ayındaki bir Watsons indiriminden almıştım. L'Oréal ürünlerinde %40 indirim vardı. Ben de 30 TL'ye edinmiştim bu fondöteni; normal fiyatı da 50-60 TL civarı. Yağlı veya yağlıya dönük ciltlerde harika sonuç verdiğini duymuştum, ayrıca bayılarak takip ettiğim Youtuberlardan Lauren Curtis'in de favori fondöteni olması merakımı daha da artırmıştı, düşünmeden satın aldım. Ancak spot ışıklarından ötürü sanıyorum, kendi cildime tam uyan rengi seçememişim, uyguladığımda bana biraz açık kalıyor. N4 değil de W4 filan olsa sanki daha iyi olacaktı ^_^


Fondötenin yapısı su bazlı. Örneğin elimde Rimmel London'ın Match Perfection'ı var, ona göre True Match daha sıvı kalıyor, elinde olanlar kıyaslama yapabilir belki :) Yapısına bayılıyorum! Dağılması, bitişi HA Rİ KA. İnce yapılı ve orta seviyede bir kapatıcılık elde ediyorsunuz, daha fazla kapatıcılık istiyorsanız da bunu katmanlar halinde yüzünüze uygulayabilirsiniz. Aşağıdaki görselde bir kat uygulanmış ve son karede de iyice dağıtılmış halini görebilirsiniz -günışığında-:


Peki bu ince yapılı fondöteni nasıl uygulamalıyız? İnce yapılı olduğu için bir kere Stippling fırçası gibi uç kısmı seyrek yapılı fırçalar iyi sonuç vermeyecek, fondöteninizi çizgi çizgi yapacaktır. Bu tip bir fondöten ya sık kıllı bir fırça ile ya da iyice ıslatılıp suyu sıkılmış, yani nemli bir makyaj süngeriyle uygulanmalı. Ancak sünger konusunda da dikkatli olunmalı, bazıları fondöteni fazlaca içebiliyor. Ben en çok Real Techniques Expert Face veya Buffing fırçalarıyla uygulamayı seviyorum. En iyi sonucu öyle alabiliyorum :) Artık ülkemizde de Migros, -Ankara için- MacroCenter, Watsons, Gratis ve Rossmann'larda da bulabiliyoruz bu fırçaları, erişmek hiç de zor değil ^_^

Oje: Rimmel London - Metal Rush, 80 Purple Reign


Peki siz bu fondöteni kullandınız mı? Sizdeki sonuçtan memnun musunuz? Veya yağlıya dönük karma ciltliyseniz severek kullandığınız bir fondöteniniz var mı? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

19 yorum:

  1. Bende kadınlar günü indiriminden almıştım. Karma cildim var ve bu fondöteni çok beğendim. En açık rengini aldım. En güzel yanı ilk defa cilt tonuma göre bir fondöten bulabilmiş olmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım mağaza aydınlatmaları ile ilgili sorunumu çözmem gerek :) Yapısı çok güzel, çok beğeniyorum :) Güle güle kullanın! <3

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. yeni keşfettim burayı...

    sanırım moda blogu?

    yine geleceğim, ben de beklerim efendim... :) :)

    YanıtlaSil
  3. Mac'inden Chaneline kadar milyon tane fondoten değiştirdim, true match gibisi yok! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uu high-endlerin canı cehenneme dedi :P Memnun olduysan ne mutlu tatlım ^_^ Ben de çok beğeniyorum yapısını <3

      Sil
  4. Ben aynı fiyat aralığından Max Factor derim.bunu da kullandım çok ama sanki daha ince,hafif yapısı var, o yüzden kapatıcılığı,durma süresi de onla orantılı gibi.
    Ha yazın Max Factor çekilmez ama,hatta yazın direkt fondöten çekilmiyor o ayrı.

    Tuba ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba ben kısmına ayrı bayıldığım bir yorum :P

      Max Factor ürünlerini hiç kullanmadım, fikrim yok. Yazın da Clinique Anti Blemish'e geçeceğim sanırım, özellikle İzmir'e gidince. Terleyip iyice yağlanıyor cilt, kiçikkiçiksivilcilir çıkıyo sonra O:)

      Ama bir bakayım Max Factor'ün fondötenlerine de, aklımda olsun. Tavsiye için teşekkür ederim <3

      Sil
  5. mügee! sosyal medya özürlü olduğumu artık biliyorsun, unutmuşum ben bu yazıyı okumayı. ancak okudum ve karar verdim alıyorum bu fondöteni :) ayrıca rica ederim efenim ne demek, geç olsun güç olmasın :)

    YanıtlaSil
  6. Hahah olsun canım benim :) Sen de deneyimlerini paylaş mutlaka <3

    YanıtlaSil
  7. ya ben hiç bir yerde internette bile W4ü bulamıyorum kızlar nooolur yardım edin nerden bulcam :S

    YanıtlaSil
  8. True Match önerisi ve de uygun fırça konusunda ayrıca teşekkürler, 33 liraya c1'i internette buldum, bayağı uygun geldi, bu hafta kavuşucaz galiba ���� bu arada çene civarı sivilcelerim var, uygulama öncesi bi öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Şimdiden güle güle kullanın o halde, umarım tonu cildiniz için uygun olur :) Benim de özellikle alın bölgemde minik minik sivilceler var, tabii ki hiçbir şey uygulamamak en iyi çözüm :) Cilt bakımına yönelip onları kurutarak ciltten arındırmak ve cildi temiz tutmak gibi yöntemler de işe yarayacaktır. Dermatolog olmadığım için de daha derin ve detaylı bir öneride bulunmam mümkün değil tabii.

      Ancak cildimin bütün durması için üstlerine bu tip bir fondoten uygulaması yapacağım derseniz de irrite etmemeye özen gösterin. :/

      Sil
  9. En iyi fondöten markalarını buypasa.com adlı yeni sitede bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. merhaba şişede çok koyu gözüküyo rengi siz açık geldi demişsiniz ama daha çok rengi koyulaştırmıyo mu bende almayı düşünüyorumda :)

    YanıtlaSil
  11. Daha dün aldım ve berbat tek kelime ile. Cildi pul pul değişik bisey yapıyor. Hiç begenmedim verdiğim paraya yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Benim cildim yağlı -bazı dönemlerde de yağlıya dönük karma-. Cilt tipiniz kuruya yakınsa pul pul dökülmeler olması normal. Yazıya başlarken de kendi cilt tipimden ve beklentilerimden bahsederek yaşadığım deneyimi paylaştım.

      Bir de bu formulasyondan sonra -bu bir buçuk yıl önce yazılmış bir yazı farkındaysanız- yeni formulasyon ve yeni şişeyle True Match çıkarttılar, onu deneyimlemediğim için bilemiyorum maalesef.

      Sil
  12. 2016 serisini kullanan var mı acaba herkes değişik yorumlar yapmış emin olamadm benim cildim gün içinde yağlanıyo

    YanıtlaSil
  13. Merabaa benim cildim yagli ve fondoten konusunda ciddi sorunlarim var :( true match yagsiz bir yapiya sahip degil mi ? Biraz sivilcelerim var bu yuzden kapaticiligi onemli :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...