19 Haziran 2014 Perşembe

Benim Kiehl's Deneyimim #1 - Kiehl's Lip Balm, Mango: "Dudaklarında tropik bir esinti gibi, mm."







Herkese merhaba! :)

Cilt bakımında çok iddialı, L'Oréal bünyesinde bir marka: Kiehl's. Birkaç gün önce Kiehl's'ın Ankara butiğinin açılışı hakkında bol fotoğraflı ve eğlenceli bir yazı yazmıştım -okumak için buraya tıklayabilirsiniz.-. Tabii açılışta birçok farklı ürün denedim, ancak bagajsız yolculuk yapacağım ve çantamda pek de fazla yer olmadığı için bir-iki parça ürünle yetinmem gerekti. Onlardan ilki bir Lip Balm oldu, hem de Mangolu; gelin detaylara göz atalım! :)







İtiraf ediyorum: Ben bir lip balm delisiyim! Yeterli su içmediğim için dudaklarım bol bol çatlıyor, ruj sürünce daha da belirginleşen bu çatlakları yumuşak tutup yatıştırmak için -genelde renkli- lip balmlar tercih ediyorum. Bir tane ciddi tedavi amaçlı kullandığım bir dudak ürünü dışında öyle çok çok bekletim/sıkı sıkıya kriterlerim yok lip balmlar için. Sürdüğüm an dudaklarımın acısını alsın, belki güzel bi renk versin, yapış yapış olmasın ve güzel koksun gibi temel birkaç şey var.


Kiehl's'ın bu Mangolu lip balmına gelecek olursak: Tüp içerisinde koyu kıvamlı likit/merhem formda bir ürün. 15 mL'lik ürün var tüpün içerisinde. Bu durumun artı ve eksilerini inceleyecek olursak aslında likit yapıda olması bence güzel bir şey. Böylece çatlaklara daha iyi temas edip, onları sarıp daha çok yumuşatıyor. Ancak tüpte likit formda olduğu için azıcık daha fazladan güç uygularsanız bir anda fazlaca ürün fışkırabiliyor. Nazikçe kullanırsanız bunu ortadan kaldırabilirsiniz tabii :)


Kokusu bir harika! Mangolu ice-tea, mangolu el kremi ve diğer tüm mango kokulu şeyleri seven biri olarak tabii bu da favorim oldu. Dudağıma ilk uyguladığımda mis gibi mango koktu ve bu lip balmdan biraz demek istedim, doğrudur. Bir süre sonra minik minik karıncalanmalar oldu, psikolojik miydi bilmiyorum, ama eğer gerçekten hissettiğim bu üründen dolayıysa bu harika bir şey! 2-3 saat kadar kaldı benim dudağımda tabii bir şey yemeden :) Ben yumuşatmasını güzel buldum açıkçası. Dediğim gibi çok sıkı sıkıya kriterlerim yok lip balmlar için :) Şimdi dudağın lipbalmsız ve lipbalmlı haline bir bakalım :)


Dudağımdaki "ben"e merhaba diyin! ^_^ Gördüğünüz gibi nemlendiriyor, parlak bir görünüm sağlıyor. Ekstradan bir renk vermiyor. Üstüne dilediğim renkte ruj uygulayabilirim demek oluyor bu da! :) Bir lip balm delisi olarak hoşuma gitti, ama siz mutlaka deneyip kendi kriterlerinize göre alıp almayacağınıza karar verebilirsiniz :)


Ben mağazada baktığımda Mangolusundan hariç bir de Okaliptüslüsünü gördüm, biraz daha mentollü bir şeylerden hoşlanıyorsanız siz de ona göz atabilirsiniz. Bu Lip Balm'a Kiehl'sın İstanbul ve Ankaradaki mağazaları veya 0850 221 34 83 telefonla sipariş hattı aracılığıyla ulaşabilirsiniz. Fiyatı 19,90 TL. Aranızda bu lip balm'ı deneyenler var mı? Varsa sizlerin deneyimleri nasıl? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

*Ürün tarafımca satın alınmış olup düşüncelerim objektiftir.

6 yorum:

  1. Parlakligi cok güzel durmus! Bende Menthollü olani degilde Mangolu olani secerdim, tatli kokulari daha cok severim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, doğru seçim yapmışım heheh :)

      Sil
  2. Ah şimdi nasıl güzel koktuğunu hatırladım yeniden :) ben de okaliptüslüsünü alıcam heralde böyle giderse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, bence denemelisin tatlım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...