17 Haziran 2014 Salı

Bitenler #2

Herkese merhaba! :)

Bir önceki Bitenler yazımdan bu yana 2 ay geçmiş. 2 ayda çok fazla ürün bitirmeyi beklemiyordum ama fena sayılmayacak sayıda ürün çıktı diyebilirim. Tabii fotoğraflamayı unutup attığım parçalar da olmuş. Bunun yanı sıra hafıza kartımla ilgili yaşadığım bir talihsizlik sonucu bazı biten ürün fotoğrafları da kayıp! O ürünleri de Ankara'dan dönerken atmıştım fotoğraflarını çektim diye :( Ama bitirdiklerimin bir kısmı bu yazıda olacak. Bakalım neler bitmiş, memnun kalmış mıyım? Haydi yazının devamına :)


Öncelikle bu talihsizlik beni çok üzdü. Ama elimden bir şey gelmiyor. Biz yazımıza dönelim. Ankara'dan İzmir'e dönerken bitirmiş olduğum 4 parça ürün vardı:

*Yves Rocher Müge kokulu Parfüm: Bu parfümden sık sık bahsetmiş, hatta fotoğraflarını Instagram'da da paylaşmıştım. Çok çok sevdiğim, hemen yeni iki şişe daha aldığım çok ferah ve taptaze bir çiçek kokusu. Hatta Mayıs Favorileri yazımda da bahsetmiştim, o yazıya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz :)

*Benri Disk Pamuk: 80 adet pamuk barındıran bu disk pamukların 3 tanesi günlük temizliğim için ancak yeterli oluyor. İncelen kare pamukların ardından bunların oldukça kalın olması mutlu etmedi değil. Umarım disk pamukların da kalitesi bozulmaz. Elimdeki disk pamuk stoğu bittikten sonra yeniden alır mıyım emin değilim o ayrı :)

*L'Oréal Skin Perfection Günlük Nemlendirici: Bu nemlendirici oldukça bereketli. Ben 3-3,5 ay gibi bir sürede ancak bitirebildim. Günlük nem ihtiyacımı karşılıyordu sanırım. Ancak "perfect skin", yani kusursuz/düzgün cilde kavuşabildim mi pek emin değilim. Yenisini almadım. Daha ucuz bir ürün olan Garnier'nin nemlendiricisine başladım. Etkisi nasıl olacak, birkaç hafta içinde anlarız :)

*Nivea Pure&Natural Yaseminli Roll-on: Bittikçe yenisini aldığım bir ürün! Roll-on sevmeyen ben, şimdi bu ürün olmadan yapamıyorum. Kokusu çok çok çok güzel. Bu da daha önce milyonlarca kez bahsetmiş olduğum ürünlerden :) Bu Roll-on'dan bahsettiğim yazıya buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim fotoğrafı olan ürünlere! :) İlk dört ürünün fotoğrafını kaybolması büyük bir talihsizlik. Ama napalım.. Yolumuza devam edelim:

*La Roche Posay Effaclar Legere: Kozmela indiriminden edindiğim nemlendiricilerden biriydi. Bu kremi gece, makyajımı temizledikten sonra uyguluyordum. Fena değildi aslında ama cildime uygun olup olmadığından tam emin değilim, kendimce araştırarak satın almıştım. Artık daha bilinçli bir tüketici olduğum için sanırım tekrar almayacağım :)

*Maybelline The Falsies Black Drama: Çok çok sevdiğim, uygun fiyatlı maskaralarda ilk sırada gelir! Hem simsiyah dramatik görünümü sağlıyor, hem kirpikleri kıvırıyor. Ooh daha ne olsun! Bu tip, uygun fiyatlı bir maskara arıyorsanız mutlaka denemelisiniz :)

*Maybelline Rocket Volume: Maybelline'in en popüler maskarası olabilir kendisi. İlk başta çok çok sevdiğim bu maskara için şimdi iyi ki bitti diyorum. Sonlara doğru biraz sıktı, fırçası yetersiz gelmeye başladı. Ancak denemeye değer bir maskara, formülünü beğeniyorum. Zor çıkartılıyor, ama bu da maskaranın kalıcılığı hakkında size fikir veriyor, değil mi? :)

*Yves Rocher Kuru Saçlar için Yulaflı Şampuan ve Saç Kremi: Ne kadar çok sevdiğimi şu yazımda anlatmıştım. Bitmeden yedekliyorum ve bittiği anda elimdeki yeni şişe/tüpü açıyorum. Hem mis gibi kokuyor hem de saçlarıma güzel nem kazandırıyor. Özellikle büyük indirim zamanlarında bir şans vermelisiniz bu şampuan ve saç kremine, eğer siz de böyle nem veren bir ürün grubu arayışı içindeyseniz.

Talihsizlikler için tekrar özür diliyorum, ancak bundan sonra yine bol fotoğraflı yazılarıma devam edeceğim tabii :) Siz bu ürünlerin herhangi birini daha önce kullanmış mıydınız? Sizin deneyimleriniz nasıl oldu? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim. :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler.

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

10 yorum:

  1. Bendede bazen oluyor cnm ama benimkileri foto cekmeden annem atıyor:)) gelsin yeniler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh ah bu anneler :) Evet, bitenler gitsiin yenileri gelsin <3

      Sil
  2. Ben de bitenler yazıları için ürünleri annemden saklıyorum atmasın diye :)) Üzülme sen de !
    Maybelline'in The Falsies'ini ben de çok seviyorum.Maybelline'in rimelleri bir çok pahalı markaya taş çıkarır zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem atmıyor Allahtan da hafıza kartım sorun yarattı üzüldüm :( Napalım artık :)

      Maybelline'in maskaralarını çok seviyorum, harikalar :)

      Sil
  3. Annemle kalırken çöplerimi saklamak zorunda kalıyordum.Yoksa atıyordu.
    Şimdi bana bir çekmece tahsis edildi annemin evinde.Artık tatilde bitenlerimi oraya koyacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh süper bi çözüm olmuş! Çekmece dolup taşsın! ^_^

      Sil
  4. Yulaflı şampuandan ben de aldım geçen cumartesi .) 9,90 a düşmüştü yedekledim bol bol =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooh iyi yapmışsın! :) Güle güle kullan canım :)

      Sil
  5. Tatlım effaclar serisi sivilceli cilt için, o yüzden biraz kurutabilir cildi.. gördüğüm kadarıyla instagramda sende böyle bir sorun yok. Ama La Roche Posay ürünlerinin diğer serilerine bakabilirsin yine de benim çok memnun kaldığım bir marka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh aslında sivilce problemim var biraz :) Bakalim artık yola nasıl devam edeceğim emin değilim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...