21 Haziran 2014 Cumartesi

Essence Blush Up - Heat Wave: "Yazın geldiğini yansıtmanın en iyi yolu yanaklarında ısı dalgası!"

Herkese merhaba! :)

Yazın tenimiz şöyle bir bronzlaşıyor, güneşin etkisiyle daha sıcak tonlara bürünüyoruz. Bu sıcak görünümü daha da ortaya çıkartmak için giysilerimizde ve makyajımızda kullandığımız renkler de sımsıcak oluyor :) Bugün yorumlayacağım allık da bu görünüme uygun diye düşünüyorum. Bir bakalım nasılmış! :)

Essence Blush Up Heat Wave, Allık


Bir gün Rossmann'a gittiğimde, benim gittiğimde NYX standı yok ondan ötürü, een sevdiğim stand olan Essence standına göz atıyordum. Daha önce Instagramda kim paylaşmıştı hatırlayamadım ama görür görmez vurulduğum o allıkla karşılaştım ve hemen benim olmalıydı! Bu degredeli, yani kademeli geçişe sahip turuncudan pembeye o güzel allığa kavuşmalıydım! Çünkü ben bir allık sapığıyım. Özellikle şeftali ve turuncu allıklara bayılıyorum. Pembe allıklar beni Heidi gibi yapıyor çünkü, turuncu veya şeftali doğru miktarda uygulandığında daha doğal diye düşünüyorum.

Bu allık, görebildiğiniz gibi, çok çok şirin! Hani gurup vakti dediğimiz güneşin battığı saatler vardır ya, ona benzettim :) Paketlemesi de hoşuma gitti diyebilirim. Şeffaf, plastik, kare görünümlü ve oldukça sağlam bir kapağa sahip bir ambalajı var.

Essence Blush Up Heat Wave, Allık

Ürün 8 gr'lık, yani uzunca bir süre kullanabilirsiniz. Turuncu olan kısmını daha önce bitiririm diye düşünüyorum ama bakalım artık ^_^ Ürünü çok farklı şekillerde kullanabilirsiniz tabii: İster sadece iki uçtaki saf turuncu veya pembeyi, ister ortadaki degredeli kısmı, ister fırçanızı "şöööyle bi" gezdirip kullanın :) Şimdi göreceğiniz swatchlar soldan sağa şu şekilde: Sadece turuncu, sadece pembe, orta bölüm ve tüm allığı karıştırarak.

Essence Blush Up Heat Wave, Allık

Allığı karıştırarak çok dengeli bir renk elde ediyoruz, benim de çok hoşuma gidiyor. Kalıcılığı konusunda net bir şey söyleyemiyorum. Çünkü yaz aylarındayız malum, yüze ne sürsek akıp gidiyor. Ancak öğlen 12'de sürdüğüm allığım ve üstüne MAC Fix+ ile sabitlediğim allığım akşam 7'ye kadar neredeyse hiç bozulmadan kalmıştı. :)

Ürünün fiyatı 13 TL. Bu bir koleksiyon ürünü esasında ama şanslıysanız hala alt raflarda bulunma ihtimali olan birkaç ay öncesinin koleksiyon parçaları arasından bu allığı da bulabilirsiniz. Bulursanız kaçırmayın, e mi! :) Siz bu allığa sahip misiniz peki? Deneyimleriniz nasıl? Yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...