4 Haziran 2014 Çarşamba

Essence XXXL Longlasting Lipgloss, 2 Coral Delight: "Ayna parlaklığında mercan mı? HMM"








Herkese merhaba! :)


Bugünün ikinci yazısı ise son zamanlarda edindiğim bir lipgloss hakkında. Kesinlikle lipgloss insanı değilim. Özellikle hafif bir esintide savrulan saçlarımın gidip o gloss'a yapışmasıyla bas bas bağıran biriyim ^_^ O yüzden benim için çekilmez bir ürün lipgloss. Ama mercan rengine daha da takmışken o renge sahip bu lipgloss belki düşüncemi değiştirebilir diye umdum. Yazının devamında lipglosslara karşı duruşumu değiştirmiş mi değiştirememiş mi, haydi birlikte görelim :)







Yazının başında belirttiğim gibi lipglosslardan hoşlanmıyorum maalesef. Dudaklarımdaki o yapış yapış his, o ağırlık... Bir türlü ısınamadım. Sevmediğim bir ürün grubuna da çok para harcayasım gelmiyor işin doğrusu; yani sevmediğim halde gidip MAC'ten Lipglass alsam ne çare? Değil mi :) Ancak bu yaz bende bir turuncu ve mercan deliliği başladı ki sormayın; son edindiğim rujlar bu tonlarda: Maybelline Coral Tonic ve AVON Tangerine Tango -detaylı incelemelerini okumak için üstlerine tıklayabilirsiniz :) - O yüzden Rossmann'a uğradığım bir gün Essence standına göz atarken bu glossun rengine kapıldım! Glossları sevmememe rağmen renginden dolayı bir şans verebileceğimi düşündüm ve kasaya yöneldim.


Ürünün şekli şemali kötü değil. Aplikatörü tercih edeceğim şekilde sünger aplikatör, plastik fırça şeklinde aplikatörü olan ürünlerden hiç mi hiç hoşlanmıyorum. Gelelim denemeye: İlk denememde hiçbir ürün olmayan dudağıma sürdüğümde çok fazla ağırlık yaptı ve yapış yapış bir his verdi maalesef. "O zaman B planına geçiyoruz!" diyerek yapılması gerekeni yaptım ve... Altına gloss'a uyacak bir ruj seçtim, Maybelline-Sweet Nectarine, önce ruju uyguladım ve üstüne gloss'u: VOILA! Özellikle ıslak yapıdaki bir ruju tercih ettim, ki sonuçtan bu şekilde memnun kaldım. Dudaklarımda pek ağırlık yapmadı bu haliyle, yapış yapışlık da sadece üst katmana has bir durum olarak kaldı.

Dudağımın -karşıdan baktığımızda- sol tarafında baz ruj + gloss, sağ tarafında yalnızca gloss var.

Ürün "Mirror effect"e, yani "Ayna efekti"ne sahip. Gerçekten de uyguladıktan sonra vaat ettiği ayna efektini yarattığını düşünüyorum. Dudaklardaki çizgilere/kusurlara dolmuyor, kalıp gibi kalıyor. En azından benim uyguladığım şekilde böyle :) Yoğun bir yapısı var diyebilirim. Elimin üstündeki swatchlarda glossu tek başına, alta uyguladığım ruju tek başına ve ikisini bir arada göreceksiniz:


Kalıcılığı standart gloss kalıcılığı. Aslında rengini vermesi filan da güzel ama ben gloss insanı olmadığım için... İçinde 4,5 mL ürün var ve fiyatı (yanlış hatırlamıyorsam) 6,5 TL. Essence'in bu denli uygun fiyatlı olmasını seviyorum: Sevmediğim/Korktuğum bir ürünü deneyip onunla ilgili fikrimin geçerli olup olmadığını anlayabiliyorum: Sanırım bu son gloss alışverişimdi.

Ama siz gloss kullanmaktan hoşlanıyorsanız bu güzel renge bir fırsat tanıyın. Bu ürünü siz kullandınız mı? Düşüncelerinizi yorumlar kısmına bırakmayı unutmayın :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

6 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa mobilden girince yorumlara yanlışlıkla yorumunuzu sildim tekrar yorum girişi yapabilir misiniz :(

      Yanlışlık için özür diliyorum :(

      Sil
  2. Ben iki türlü de çok beğendim canım çok tatlı güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir rennkk :)) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, göz atacağım, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...