6 Haziran 2014 Cuma

Favoriler #1 | Mayıs 2014

Herkese merhaba! :)

Bugünkü yazım Mayıs ayında severek, sıkça kullandığım ürünler ile ilgili. Bazı aylar, özellikle mevsimin de değişmesiyle, kullandığım renkler değişiyor; o yüzden bu yazıyı hazırlamak istedim. Gerçi önceki yazılarımı takip ettiyseniz az çok neler ile karşılaştığınızı biliyor olacaksınız :)  Bunların yanında bir de bonus kısım var, bakalım nasıl bir yazı olacak! :)




Haydi başlayalım, sol üst köşeden.. :)


*Sigma F80 Flat Kabuki: Bu ay fondötenimi en çok bu fırçayla uygulamayı sevdim! Gerçekten çok doğal bir sonuç yaratıyor, çizgilenme yapmıyor. Fırça ile ilgili detaylı fikirlerimi belirttiğim, hatta bir de sahtesiyle kıyasladığım yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

*Maybelline Hydra Supreme - Sweet Nectarine: Ben bu tip şeftalilere bayıldığımı kaç kere söyleyeceğim, vallahi sayıcam artık! ^_^ Çok çok uygun fiyatlı, dudağı asla kurutmayan, aksine bolca nemlendiren bir ruj. İçinde mini mini ışıltılar var. Seviyoruz, beğeniyoruz.

*Essence XXXL Lipgloss Longlasting - Coral Delight: Az önce bahsi geçen rujun üstüne çok yakıştırdığım; tek başına yapış yapış bir his bırakan, ama bir rujun üstüne uygulandığında çok hoş duran bir lipgloss. Fiyatı çok uygun olduğu için alıp deneyebilirsiniz, rujlarınızla birlikte uygulayıp o ayna efektini yakalayabilirsiniz. Detaylı yazısı ve swatchları için buraya tıklayabilirsiniz :)

*The Balm Put a Lid On It: Bu ay severek kullandığım göz bazım bu oldu! Aslında gözüme baz olarak krem far uygulamayı çok çok seviyorum, ancak bu ay nedense elim buna daha çok gitti. Yağlı göz kapaklarımda gerçekten iyi iş çıkarıyor, ağırlık da yapmıyor. Yakında detaylı bir yazısını yazmayı düşünüyorum. :)

*The Balm Hot Mama: Yaz geldi, benim ışıltılı allığımı daha da bol kullanma zamanım çattı! :) Çok sevdiğimi nereden anladınız? Evet, keskin görüşünüzden hiçbir şey kaçmıyor ^_^ Gerçekten bayılarak kullanıyorum, sanırım bütün yaz favori allığım bu olabilir, daha karar vermedim ^_^

*Wet'n Wild Single Eyeshadow- Brulee: Birkaç gün önce yazısını eklediğim bu şahane farı aldığım günden beri elimden düşüremiyorum. Her gün ya göz kapağımın tamamına ya kaş altıma ya da yalnızca gözpınarlarıma muhakkak uyguluyorum. Rengi, yapısı, örtücülüğü, kalıcılığı... Diyecek sözüm yok :) Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

*Real Techniques - Base Shadow Brush: Brulee ile birlikte, benim için, ayrılmaz ikili! Ay boyunca elimden düşmedi bu fırça. Kesinlikle en iyi
sonucu veren göz fırçalarımdan birisi, hatta şu anki bakış açımla en iyisi. Harika bir uygulama sağlıyor :) Bu fırçanın bulunduğu setin tamamını incelemek isterseniz buraya tıklayarak ilgili yazıya gidebilirsiniz.

*NYX The Runway Collection - 04 Catwalk: Çok şahane bir far paleti, Brulee ile birlikte kombinlemeyi çok sevdim bu paletteki farları, özellikle "en çok oyulmuş" farlarla :) Bu paletin de bir inceleme yazısını yazmıştım bu ay içinde, buraya tıklayarak göz atmayı unutmayın :)

*Maybelline One by One Maskara: Bu ay yaptığım makyajlarda kirpiklerimin yoğun olmasındansa, farlara dikkat çekebilmek için, sadece ayrılmış ve biraz daha siyah kirpikler tercih ettim. Bunun için de yardımcım One by One oldu. Fırçası plastik kıllardan yapılmış gibi ve yandan bakıldığında elips gibi :) Severek bol bol kullandım.

Şimdi gelelim bu ay, ve genelde çoğu ay, bayılarak kullandığım parfüme:





Instagram'da da fotoğrafını paylaştığım, Yves Rocher'den Müge kokulu parfümüm. Çok taze, çiçeksi bir kokusu var ve ben buna bayılıyorum. Bahar-yaz arası dönemde doğanın da canlanmasıyla, yağmurların da yağmasıyla etrafta oluşan kokuların arasından bir koku gibi geliyor bana bu. Tabii koku çok çok kişisel bir tercih. "Tavsiye ediyorum, illa ki alacaksınız!!!" diyemem, ama bu tip kokulardan hoşlanıyorsanız Yves Rocher mağazalarına gittiğinizde mutlaka bir koklayın :)

Bir de bilmiyorum, koku hafızamda nerede ne zaman yer etmiş fikrim yok, ama bana küçüklüğümden bir kokuyu hatırlatıyor. Sanırım o yüzden bu kokudan vazgeçemiyorum. Kesinlikle parfümün adımla bağlantılı olmasıyla bir ilgisi yok, ı-ıh.





Bonus kısım: Bu ay bayılana kadar dinlediğim, favori şarkım! Eminim siz de her yerde duydunuz, her yerde bolca çalındı. Ama anlamına kulak kesildiğimizde (ya da Google Translate'ten çevirdiğimizde..........), aradan birkaç Fransızca sözcük ve cümle çekebilmek mutluluk verdi o ayrı, derin ve yoğun duygulardan bahsediyor ve bunları farklı metaforlarla anlatıyor. Benim çok hoşuma gidiyor çok! Melodisi zaten ayrı güzel. Bu yazının üstüne bir de bunu dinleyin, müzik ortak bir dil :)  Burada yazıyı bitirip şarkının büyüsüne kapılmak istiyorum, bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler. (Twitter ve Instagramdan takip etmeyi unutmayın :) )


10 yorum:

  1. Maybelline One by One Maskarayı bu ay ben de neredeyse her gün kullandım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşuma gitti gerçekten bu ay nedense ^_^

      Sil
  2. Maybelline maskaraları çok seviyorum. Wet'n Wild tekli Brulee farı da alayım artık ya herkes pek sevmiş:) Çok güzel bir yazı olmuş Müge'cim emeğine sağlık<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'Oréal'in de güzel maskaraları var ama fiyat-performans olarak Maybelline'i daha başarılı buluyorum ^_^ Al al mutlaka, gerçekten çok cici bir far :)

      Çok teşekkür ederim Zuhalcim, beğenmene çoook sevindim :)

      Sil
  3. selam blogunu yeni keşfettim çok güzel.. ben de wet'n wild farları merak ediyodum iyi oldu yorumlaman :) hemen alayım ozman.. ben de beklerim bloguma.görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :) Size yardımcı olduysa yazılar, ne mutlu bana :)

      Mutlaka göz atacağım, sevgiler :)

      Sil
  4. nyc farı bende merak ettim. ayrıca hotmama nın dibi görünmüş:))) muckks canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz içerisinde Gratis'te genel veya yalnız ten grubu ürünlerinde indirim olursa hemen gidip yenisini alacağım, çok seviyorum :)

      Sevgiler <3

      Sil
  5. Hot mama'yı herkes beğeniyor ama bana yapısı çok pigmentli geldi, kendimi palyaço ederim diye çekiniyorum. Real tech allık fırçasıyla belki daha doğal durur, denemek istiyorum ben de artık!!

    Bir de o nerden tanıdığımızı bilmediğimiz ama bize huzur veren kokular olayı çok fena, hatırlayamadıkça daha da çıldırıyorum daha da kokluyorum sonra :) Alerjik bir yapım var, bana uygunsa ben de deneyim bir, belki bana da tanıdık gelir :)

    Görseller çok güzel, eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için teşekkür ederim! :) Umarım buradan denemek istediğin ürünlerle buluştuğun zaman memnun kalırsın :)

      Hot Mama da, ben biraz esmere dönük olduğum için, bende çok hafif duruyor. Belki fırçaya az alarak veya çook hafif dokundurarak uygularsan daha yumuşak bir sonuç elde edebilirsin :)

      Sevgiler <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...