15 Haziran 2014 Pazar

Kiehl's Armada AVM Açılışı: #KiehlsAnkarada






Herkese merhaba! :)

Cildimizin bakımının çok çok önemli olduğunu her zaman söylüyorum, çünkü sahip olduğumuz ve korumamız gereken en önemli şeylerden birisi. Bunu yaparken de ne kadar bitkisel/doğal içerikli, özenle hazırlanmış ürünler kullanırsak; yani cildimize hak ettiği değeri tam anlamıyla verebilirsek o kadar iyi, değil mi? Kiehl's da bunu başarabilen markalardan birisi, L'Oréal bünyesinde. Bugünkü yazım, başlıkta da görebileceğiniz üzere, Kiehl's'ın Ankaralılarla buluşmasını anlatan 14 Haziran Cumartesi günü gerçekleştirilen açılış ile ilgili! Bol fotoğraflı, eğlenceli ve azıcık(!) da uzun bir yazıya hazır mısınız? :)




Kiehl's, 1851'de New York Armut Ağacı Köşesi'nde minicik bir eczane olarak hayatına başlamış. Kiehl'sın tarhiçesine göz attığınızda ise Kiehl's'ın belli başlı özelliklerini, onu değerli bir marka yapan noktaları görebilmeniz mümkün: Bir kere reçeteler (yani kullanılan tarifler) özgün, her şey elle üretiliyor. Cilt analizinin ardından deneme boyu ürünler bir şey satın alsın veya almasın tüm müşterilere veriliyor. Bu da Kiehl's'ı "lovemark" -aşk markası- yapmak için yeterli sebeplerden biri değil mi? Aynı zamanda sosyal sorumluluk ve geri dönüşüm gibi global meselelerde de çözüm geliştirebilen duyarlı bir marka. Eh, daha ne olsun! Bu kadar tarihçeden sonra, gelin biz Ankara'daki ilk mağazalarının açılışına geçelim :)


Kiehl's'ın İstanbul'un pek çok farklı yerinde mağazaları vardı, ancak farklı şehirlerde açılması için de talep alıyorlardı. İlk adım Ankara oldu! :) Biz de bu güzel günde Kiehl's ailesinin yanında olmak için davet edildik Ankaralı bloggerlar olarak, nazik davetlerini tabii ki kırmadım. 12:00'de başlaması planlanan etkinliğe ilk ulaşan kişi olarak dakikliğimle gurur duydum, öhm. Sonra giderek kalabalıklaştık, benim için de yeni insanlar tanıma fırsatı olmuş oldu, çok mutlu oldum her birinizi tanıdığıma :) Tabii tanıdık yüzler de vardı. Mağaza çok aydınlık, canlı ve renkli! Raflarda kavanozlar, şişeler ve hemen önlerinde Cilt Konsültasyon masası; burada cilt analiziniz yapılıyor ve hemen size uygun olan ürünler gösteriliyor, deneniyor. Ayrıca bu özel gün için çok lezzetli kurabiyelerimiz vardı bizlere hazırlanmış, çok teşekkür ederiz!




Kiehl's'ın dünya çapında en çok satılan 10 ürünü. Tabii ilk sırada herkesin çılgınca merak ettiği, deneyen kişilerin çoğunda harikalar yaratan Midnight Recovary Concentrate! Kırışıklıklar için %10.5 saf C Vitamini içeren bir serum, Avokadolu göz çevresi kremi, büyük gözeneklerin temizliği için Amazon çevresinde elde edilen beyaz kil ile hazırlanan özel maske gibi kült ürünler de bu ilk 10'un içerisinde. Kasa bölümüne ulaştığınızda ise hemen arkada çok orijinal görünümlü, çekmecelerden oluşan bir tester-deneme boyu ürün dolabı bulunuyor. Buradan size tavsiye edilen veya sizin merak ettiğiniz ürünlerin tester'larını edinebiliyorsunuz :)

Etkinliğin bir parçası olarak New York'un simgesi olan Özgürlük Heykeli de mağazaya gelenleri karşıladı ve canlı heykel, çevredeki insanların ilgisini de çekti. Mr. Bones, motorsikletler, renkli balonlar.. Tam bir karnaval gibiydi! :)





Önce ürünler detaylı olarak bizlere anlatıldı; içerikleri, özellikleri ve vaat ettikleri. Bizler de Kiehl's'ın sunduğu bu keyifli deneyimin bir parçası olarak sırayla cilt analizlerimizi yaptırdık, cildimizde değiştirmek/elde etmek istediğimiz özelliklerden bahsettik. Bunlara uygun olarak önerilen ürünlerin testerlarını da aldık. Bana önerilen ürünlerden bir tanesini de hemen edindim, onun da ilk izlenim yazısı çok yakında :)





























Şimdi de bu keyifli etkinlikten birkaç eğlenceli kareye bakalım ve yazımızı sonlandıralım :)




Daha çok kare paylaşmak istiyorum inanın, çok çok keyifliydi her şey! Bizi ağırlayan Kiehl's Türkiye (Ankara&İstanbul) Ekibine, bizleri davet eden, ağırlayan her sorumuza kocaman gülümsemeleriyle yanıt veren Naz ve Side Hanım'a çok teşekkür ederiz. Siz de Armada AVM Yeni Bina, Giriş Kattaki Kiehl's mağazasına uğrayıp bu ekibe bir merhaba demeyi ve Kiehl's'la tanışmayı unutmayın! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler :)

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

14 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Kiels ın tarihçesini ve o günü çok güzel anlatmışsın. Fotograflar da sankı oradaymışım gibi hissettim:)) umarım Antalya'ya da Kiels açılır... Makeupbyburcugul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim :)

      Neden olmasın, belki ileride açarlar oraya da :) <3

      Sil
  2. Kiehl's hoşgeldiiii :))) Ben sabah geç kaldım ama öğleden sonra gitmeme rağmen ilgileri çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten her daim güler yüzlü ve ilgili olmalı ideal bir marka, değil mi? Gideriz artık kendimizi şımartmaya ^_^

      Sil
  3. çok güzel bir açılış olmuş :) gerçekten cilt ürünlerini kullanırken çok dikkat etmek gerekiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, Kiehl's da bu konuda -bence- özenli bir marka, tarihçesi ve diğer detaylardan ötürü. Umarım ürünleri de benim cildime uyar, deneyip yine yazılarını yazacağım :)

      Sil
  4. Çok güzel hazırlamışsın canım ,eline sağlık ..tanıştığıma memnn oldum seninlede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de memnun oldumm :)

      Sil
  5. Enerjik pozitif canım mügeciğim benim seni gördüğüme tekrar çok sevindim çok öptüm fıstığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleey! ♡ Fotoğrafları da mail atmıştım :* Umarım yine görüşürüz başka etkinliklerde :)

      Sil
  6. Yazı için eline sağlık kuzum.Ortam epeyce kalabalık olunca kimin hangi blog yazarı olduğunu anlayamadım.Yazınla tanımış oldum seni.İznin olursa son fotoğrafı kullanmak isterim.Çok çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, gerçekten kalabalık bir ortamdı :) Çok memnun oldum tanıştığıma, sonraki etkinliklerde daha detaylı görüşmek üzere; fotoğrafı da kullanabilirsiniz tabii :)

      Sevgiler <3

      Sil
  7. Amanııın resimlerimi ilk defa gördüm, ünlü olmuşum da haberim yokmuş o.O :)) Seninle tanıştığıma çok sevindim bunu da tekrar belirteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, o fotoğrafı koymak zorundaydım ^_^ Ben de çok memnun oldum, Ankara'ya döndüğümde tekrar görüşmek dileğiyle diyeyim hihi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...