2 Haziran 2014 Pazartesi

Maybelline Color Sensational, 422 Coral Tonic: "Pembe gibiyim ama turuncu gibiyim. Karar veremedim!"






Herkese merhaba! :)

Yazın gelmesiyle birlikte çok canlı, parlak renkler cezbediyor bizleri, değil mi? Göz makyajını sade tutup şöyle göz alıcı bir ruj tüm görüntüyü bir anda değiştiriveriyor! Bugünkü yazıda bahsedeceğim ruj da aynen o etkiyi sağlamanıza yardımcı olacak, en azından olmasını umduğum, Maybelline Color Sensational serisinden Coral Tonic isimli olan. Bakalım yapısı, performansı ve fiyatı nasılmış; yazının devamında buluşalım! :)





Öncelikle bu ruju yaklaşık Nisan ayı başından beri beğeniyorum. Maybelline standı gördüğümde sürekli gidip bu renge bakıyorum... Kararsızdım, bir türlü alamadım. Ama 2 hafta önce Gratis'e gittiğimde "Artık bu ruj benim olmalı!" dedim ve sepete attım. Fiyatı 24,90 TL. Paketlemesini şık bulduğumu söyleyebilirim, kapağı da son derece sağlam. Biraz Revlon Colorburst, biraz Rimmel London Moisture Renew'u hatırlattı bana, ki hoş yani :) 






Rengi çok çok çok güzel -bence-. Çok dengeli bir mercan. Biraz pembe, biraz turuncu, azıcık da kırmızı. Tarif edemiyorum, renk skalam tükendi :') Pek çok ten rengine yakışacağını düşünüyorum. Açık renkte, hafif gölgeli makyajlarla çok çok uyumlu olacağını düşünüyorum. Birazık özgüven toplayabilirsem örnek bir makyaj gösterebilirim bu ruju kullanarak fotoğraflar aracılığıyla :) Kokusu da mis gibi! Beni bir ruja çeken şey sanırım kokusu. Koku kötüyse pek elim gitmez kullanmak için, ki çoğumuzda da öyledir diye düşünüyorum.


Yapısı oldukça kremsi, kesinlikle kurutma yapmıyor. Ancak dudaklarınızda kusurlar varsa, az sonra alttaki fotoğrafta benim dudaklarımda göreceğiniz üzere, onları ortaya çıkarıyor tabii. İyi bir dudak peelingi sonrası kötü durmasına ihtimal vermiyorum. Yarı opak bir bitişi var, ancak birkaç kat halinde sürüldüğünde tam örtücülük sağlıyor ve o güzel renk daha da patlıyor! İçinde sim ya da parıltı yok. Eğer sim veya parıltıdan hoşlanmıyorsanız değerlendirmeniz gereken bir alternatif :) Şimdi ise gelelim swatchlara!


Elimin üstündeki swatch tam günışığında, dudaktaki ise kapalı ortamda çekildi. Gördüğünüz üzere içinde, ışığa göre belirginliği değişen, farklı tonlar var :) Dudağıma tek kat uygulamıştım, yarı opak olduğunu görebilirsiniz. Kusurları belli etme durumu da yine swatchtan anlaşılmakta. Kalıcılığı da standart. Ama ben kalıcılık anlamında çok çok büyük beklenti sahibi bir insan değilim sanırım. Kendi "kalıcılık standartınız"a göre farklı sonuçlar verebilir tabii :)

Ben bu ruju çok beğendim! Siz de bu ruju merak ettiyseniz Watsons, Gratis, Rossmann mağazalarında veya Maybelline standı içeren diğer parfümeri veya büyük marketlerden edinebilirsiniz. Yoksa daha önceden bu ruju denemiş miydiniz? Siz nasıl buldunuz, beğendiniz mi? Lütfen yorumlar kısmında düşüncelerinizi bildirin :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

8 yorum:

  1. çok farklı hoş bir renk sana da çok yakışmış canım güle güle kullan:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Eğer renk size göre değilse, seriden başka renklere de mutlaka göz atmalısınız. Yapısını çok beğendim :)

      Sevgiler. <3

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan :) Rengi çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. Renk mikemmel, anlatisin da oyle. Fakat sanirim ben bunu surebilecek kadar cesaretli degilim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele senin tonundaki bir ciltte o kadar güzel patlar ki bu renk :) Bence tester'ını filan bi denemelisin Ececim <3 Öpüyorum seni :)

      Sil
  4. Rengi cok hosmus. Ayrıca senin yayın baslıklarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, bugüne kadar aldığım en orijinal ve en şeker yorumlardan biri! :) Çok teşekkür ederim :)

      Sevgiler <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...