23 Haziran 2014 Pazartesi

NYX Jumbo Eye Pencil - 612 Gold, İlk İzlenim: "Göz kapaklarında 24 ayarlık etki."


NYX Jumbo Eye Pencil, Gold, Göz Kalemi





Herkese merhaba! :)

Her mevsim, ama yaz ağırlıkta olmak üzere, şöyle altınlı bronzlu göz makyajlarına bayıldığımı söylemiştim, değil mi? ^_^ O yüzden de yaz geldiği zaman bir kozmetik alışverişine çıktığımda gözlerimde o parlaklığı ve pırıltıyı verebilecek ürünler cüzdanımı kasıp kavuruyor. Ancak bu sefer hem aradığım türde hem de uygun fiyatlı bir göz kalemiyle tanıştıracağım sizi. İlk izlenim ise yazının devamında! :)






Bildiğiniz gibi NYX ürünleri Douglas mağazaları aracılığıyla ülkemizle buluşmuştu. Ancak NYX, ürünlerini Douglas mağazalarından çekip başka kanallar aracılığıyla Türkiye pazarına sürmeye karar verdi. Dolayısıyla Douglas mağazalarında NYX ürünlerinin/stoklarının tüketilmesi amacıyla çılgın indirimler başladı birkaç ay önce! Ben bu indirimi en başında kaçırdığım ve iyi/aradığım parçalar hep o ilk zamanlarda tükendiği için pek umutsuzdum. Ancak iki hafta önce İzmir Alsancak Douglas'ın önünden geçerken şansımı denemeye karar verdim.
NYX Jumbo Eye Pencil, Gold, Göz Kalemi

Kalem farları sevdiğimi söyleyebilirim. Eğer yapısı iyiyse toz farlar için iyi bir zemin oluşturabiliyor veya tek başına da uygulanıp basit ve hızlı bir makyaj yapılabiliyor. Ben de NYX'in tombul kalem farlarına göz atmak istedim, aslında Milk rengini arıyordum ama.. Aması: Yine altın aşkıma kapılıp oradaki güzelliklere takılı kaldım ve bu güzel Gold kalem benimle eve geldi! Fiyatı ise çok komik: 7,90 TL ^_^

NYX Jumbo Eye Pencil, Gold, Göz Kalemi

İlk izlenim olarak da yapısı yumuşacık ve rengini gerçekten güzel, pütürtü/kalıntı yapmadan veriyor. Ki rengi bir harika, tam bir şahane; daha ne desem bilemiyorum. Belki benim zaafım olduğu için bu kadar harika görünüyor bana :) Kalıcılığıyla ilgili bilgiyi de birkaç gün denedikten sonra Instagramda vereceğim :)

NYX Jumbo Eye Pencil, Gold, Göz Kalemi

Siz Douglas'ın NYX indiriminden faydalanabildiniz mi? Neler aldınız? Tavsiye edecekleriniz var mı NYX ürünlerinden? Yorumlar kısmında belirtirseniz sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...