11 Haziran 2014 Çarşamba

Rimmel London Scandaleyes Kohl Kajal, 003 Brown ve 005 Nude - İlk İzlenim

Herkese merhaba! :)

Uzun bir süredir blogu güncelleyemediğim için üzgünüm. Eğer beni Twitter veya Instagramda takip ediyorsanız sebebini biliyorsunuzdur. Yazı girmeye bir türlü fırsat bulamadım :) Ama bugün bir "İlk İzlenim" yazısıyla geri dönüyorum! :) Bildiğiniz gibi drugstore'daki kült, ağzımızın suyunu akıtarak baktığımız ürünler yavaş yavaş ülkemizde de satışa sunuluyor. Bugünkü yazım da bu ürünlerden bir grup hakkında, haydi yazının devamına ilerleyelim! :)



Gözlerinin boyutu küçük olanların veya birazcık daha aydınlık bir görünüm isteyenlerin en çok tercih ettiği seçenek: Gözün içine açık renkte, genellikle beyaz, bir kalem uygulamak. Ancak beyaz kalem oldukça yapay, "plastik bebek gözü" gibi bir görünüm oluşturabiliyor kimi zaman. Bu yüzden tenimize uygun renkte bir kalem kullanmak her zaman daha iyi bir sonuç verecektir. MAC'te ten renginize uygun veya belirlediğiniz ten rengine uygun renkte kalemler bulmanız mümkün.


Ancak daha uygun fiyatlı örnekler de bulmak, burada olduğu gibi, mümkün! :) Beyaz kalem kullanıyordum, ancak böyle bir seçenek varken hemen onu bir kenara iteledim: Rimmel London 005 Nude. Rimmel London'ın 005 numaralı Nude kalemi dışında bir başka "çıplak" renk seçeneği yok, ancak istediğiniz aydınlık görünümü sağlayacaktır.


Zaman geçtikçe, makyaj ve renkler konusunda biraz daha bilinçlendikçe sanırım; bazı günler siyah, dramatik bir eyeliner istemiyorum. Daha yumuşak, şöyle güzel bir kahverengi kalem olsaydı diye iç geçiriyorum. Bunun için de hafif ışıltılı, 003 Brown renginin uygun olacağını düşündüm. Siyah kadar keskin değil ancak hatları belirginleştirip ortaya çıkartacak kadar güçlü bir renk.


Tamam iyi hoş, renkler çok güzel peki ya kalemlerin yapısı? Kalemlerin yapısı yumuşacık, kremsi. Zaten "Kohl Kajal"ın olayı bu, yağ gibi kayıyor formülü mm <3 Renklerini de gayet güzel veriyorlar, Nude'a aşık olmuş olabilirim! Brown da daha yumuşak bi görünüm istediğimde çok yardımcı olacak gibi görünüyor :) Bu bir ilk izlenim yazısı olduğu için kalemlerin kalıcılıkları hakkında fikrim yok. Ancak en kısa zamanda test edip bu yazının sonuna eklerim, aynı zamanda Instagram'da da bir paylaşım yaparım :)


Kalemleri Watsons mağazalarında 14,90 TL'ye bulabilirsiniz. Nasıl buldunuz kalemleri, satın almayı düşünür müsünüz? Aa kullandınız mı, peki siz bu kalemlerin performansını nasıl buldunuz? Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

16 yorum:

  1. hiiii ben de dün aldıım nude olanı gözüm kahverenginde kalmıştı :D Çok güzel bir yazı olmuş migee öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenim yazısını hemen yazdım ki hemen kullanmaya başlayıp detaylarını da vereyim *-* Oleey, teşekkürler Egecim, öptüm ben de :*

      Sil
  2. Benim de nude olanda aklim var ama hem diyetteyim hem de Watsons'dan alisveris yapmadigimm icin alamiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orucumu bozdum kalemler için :P Zaten aldığım son şeyler oldu :) Umarım kavuşursun en kısa zamanda :)

      Sil
  3. nude rengi bende de var, gözümün icine sürüyordum hep ama bu aralar bana cok sarimsi gelmeye basladi o yüzden bi kenara koydum simdilik. sonradan tekrar sevebilirim belki :)

    güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tonumu ilk sarı diye adledip sonra sarıya dönük bir nötr olduğumu anladım kullandığım fondötenlerden, o yüzden bana uygun geldi rengi. Bazen insan bir kenara bıraktıklarına sonra daha çok sarılıyor, kim bilir ^_^

      Sevgiler :)

      Sil
  4. Bu kalemlerin nihayet satılıyor olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum! Gümrüğe takılır endişem çok yüksek olduğu için yurtdışından sipariş verememiştim :)

      Sevgiler :)

      Sil
  5. nude olan çok güzel ama kalıcılıkları nasıldır acabaa diye merak içerisindeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Nude olanı deneyimleyip kalıcılığıyla alakalı olarak bugün Instagramda paylaştım :) Kahverengi olanı da deneyip ikisinin kalıcılığı hakkında bilgileri buraya da yazarım yine :)

      Sil
  6. Nude de aklım var ama bakalım canım güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude gerçekten hoş :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Almak istediğim ürünler arasında güle güle kullan :) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka almalısın, özellikle Nude'dan çok memnunum benim cilt tonuma uygun olduğu için :)

      Sil
  8. Bulabilsem keşke ben de istiyorum nude :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yedeklemek istiyorum, ama bir Nude kalem kıtlığı var sanırım ^_^ Bulamadım ben de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...