1 Haziran 2014 Pazar

Wet'n Wild 8-Pan Palette, Comfort Zone: "8 pan + 1 palet = Mükemmel göz makyajı"

Herkese merhaba! :)

Biliyorum Gratis'lere Wet'n Wild geldiğinden beri çok yazıldı çizildi bu palet. Ama ben alır almaz değil, bir süre deneyimledikten ve tam olarak fikrimi oluşturduktan sonra yazıyı yazmak istedim :) Elimdeki Wet'n Wild ürünlerinden ilki, 8 pan bulunanlardan, Comfort Zone. Bakalım detaylar nasıl; yazının devamında buluşalım! :)





Öncelikle ürün Türkiye'ye gelmeden önce de yabancı Youtuberlarda, Bloggerlarda adını sıkça duyduğumuz, içindeki farların MAC'teki bazı farlarla muadil olduğunu söyledikleri "kült" ürünlerden birisi. Dolayısıyla Instagram'da maalesef bazı satıcılar bu paleti fahiş fiyatlara sattılar; o nedenle Wet'n Wild'ın ülkemize gelmesine çok sevindim. İnsanların bu şekilde sömürülmesi beni üzüyordu işin doğrusu. :/ Gerçi ülkemize tam tahmin ettiğim fiyatlarla girdiğini söyleyemem Wet'n Wild'ın, bazı ürünler gereksiz pahalı geliyor bana.


Paketlemesi ise drugstore bir marka için berbat diyemem, ama ciddi olarak kapak ve kilit konusunda bir sorun var. Bazı paletler çok çok zor açılıyor. İçlerinden çıkan aplikatörün sünger kısmı neyse de fırça olarak düşünülmüş kısmı hiçbir işe yaramaz :/ Ama biz gelelim renklere! Renkler fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi hem gündüz/doğal hem de gece/abartılı makyajlarda kullanılabilecek joker renkler içeriyor. MAC muadili olanları da, tabii ki o farlar elimde olmadığından ötürü, bir kaynak göstererek sizinle paylaşacağım :) Şimdi detaylara geçelim -Paletin sol tarafındakiler 1, sağ tarafındakiler 2 numara olarak bahsedilecektir-:


İlk dört renk paletin daha açık renklerini oluşturuyor. Browbone #1 tam da benim göz pınarlarımı aydınlatmada kullanmaktan hoşlandığım bir renk. Bu renk, MAC Ricepaper'ın daha az bej içeren versiyonu imiş, bir başka kaynağa göre ise MAC Dazzlelight. Eyelid #1 ise sanırım paletteki en favori rengim! Bu tip sedefli pembelere gerçekten bayılıyorum ve göz kapağımdaki görüntüsünü de yakıştırıyorum, bu da MAC All That Glitters'a muadil imiş :) Browbone #2 ise kül rengi; gri desem değil kahve desem hiç değil, MAC Vex ile muadil imiş :) Eyelid #2 paletteki en "hiç bana göre değil" rengi, sedefli bir yeşil. Tabii siz göz makyajınızda yeşili bolca tercih ediyorsanız çok güzel bir renk; MAC Juxt'un daha az sarı barındıran versiyonu imiş bu da.


Sonraki dört renk ise koyu tonlardan oluşuyor, çünkü bunlar gölgeleme, derinlik kazandırma vs. gibi ışık oyunlarında kullanılacak :) Crease #1 paletteki ikinci en sevdiğim renk! Gerçekten gözün katlanma bölgesinde harika bir sonuç veriyor, çok doğal bir renk; MAC Soba'dan daha hafif imiş, bir başka kaynakta ise MAC Bronze farıyla muadil imiş. Definer #1 ise çok yoğun pigmentli bir far! Gözümün en dış kenarlarına fırçamın ucunu dokundurarak aldığım farı uyguluyorum ve çok yoğun bir görüntü sağlıyor. Biraz dikkatli kullanım isteyen bir far. MAC'in Smut adlı farına, ama bir başka kaynağa göre ise Twinks ile muadil imiş :) Crease #2 grilik barındıran çok çok koyu bir kahve, içinde iri taneli parıltılar var. Pek elimin gittiği bir renk değil maalesef, MAC Humid ile muadilmiş. Definer #2 ise sanırım bu paleti hepimize aldırmadan çok çok çok büyük bir etkisi olan far: MAC Club'ın muadili, o harika kızıl kahve, içinde bol bol yanar döner maviler ve yeşiller var, MAC Blue Brown'ı da andırıyor bana. Gerçekten aşık olunası bir renk ve hakkını da veriyor performansıyla.

Şimdi ise swatchlar! Swatchlarda ise sütun sütun gittim, ilk swatch sol sütun, ikinci swatch ise sağ sütun, çekimler günışığında yapılmıştır:


Gördüğünüz gibi bazsız hallerinde bir tek Browbone #1'in performansı diğerlerine kıyasla düşük, ama her biri bazla harika görünüyor. Eyelid #1 ve Crease #1 tam bir HA Rİ KA.


Bu sütunda ise öyle pigmentasyon sorunu olan bir far göremedim açıkçası. Definer #2'nin içindeki yansımalar çok güzel görünmüyor mu sizce de :)

Kalıcılıkları ise gayet iyi. Sabah bölüme giderken sabah 9'da yaptığım makyaj akşam 9'a kadar neredeyse hiç akmadan/bozulmadan dayanıyor. Tabii altına iyi bir baz uygulamamın katkısı da var. Bu 8li paletin fiyatı ise 19,90 TL. Bence 8 harika far için çok çok uygun bir fiyatı var, performanslarına diyecek hiçbir şeyim yok. Diğer çok renkli/cafcaflı 8li paletlerdense böyle doğal tonlar içeren bir paleti, tabii talan edilmiş standlardan bulabilir misiniz emin değilim, öncelikli almanızı tavsiye ederim. Gratis'lerde Haziran ayı itibariyle tüm şubelere sevkiyat gerçekleştirilecekti ama emin değilim, Gratis'in resmi Facebook veya Twitter hesaplarından hangi şubelerde Wet'n Wild standı olduğunu öğrenebilirsiniz.

Siz bu paleti kullandınız mı? Favori renkleriniz neler? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

**MAC muadilleri tespiti için kullandığım kaynak: http://www.temptalia.com/wet-n-wild-comfort-zone-eyeshadow-palette-review-photos-swatches ve http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0b/c9/c8/0bc9c8e47e2e97ba9bedddd84f750911.jpg

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. gercekten sahane bi palet. gecen ben de yazisini yazmistim. benim en sevdigim renkler sol taraftaki eyelid ve crease rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aynı renkler favorim :) Gerçekten doğal ve güzel bir sonuç elde ediliyor o iki farla :) Güle güle kullanın, sevgiler <3

      Sil
    2. definer 2 çok hoş bir renk ya çok merak ettiğim bir palet:)
      http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

      Sil
    3. Umarım siz de en kısa zamanda paleti bulup edinebilirsiniz :) Sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...