4 Haziran 2014 Çarşamba

Wet'n Wild Tekli Far, Brulee: "Tek ihtiyacın var: O da ben! Sür ve çık."







Herkese merhaba! :)

Bugünün iki yazısından birisi Wet'n Wild'ın en meşhur tekli farı olan Brulee ile ilgili olacak. Siz de gözkapağınızda bazen "Sadece bir renk eşitliği olsun, azıcık sürüp sürüştüreyim, sonra dışarı çıkayım"cılardan mısınız? Peki bu renk eşitleyen far hem uygun fiyatlı hem de çok kalıcı olsa hemen alır mıydınız? Cevabınız "Evet!" ise yazının devamına buyrun :)










Sedefli/Işıltılı farlara olan sevgimi yazılarımı takip edenler çoktan biliyor zaten. Ama bazen göz makyajımı sade tutup allığımı veya rujumu patlatmak istiyorum! Burada da mat farlar devreye giriyor. Hatta göz makyajını "çıplak" tutup sadece güzel ve canlı bir allık ya da ruj kullanmak istiyorum. Özetle: Göz makyajında ten rengime yakın tonlar ve belli belirsiz kahverengi bir gölge yeterli oluyor. Ama her mat far da başarılı değil, ya hemencecik uçuveriyor ya da yeterince örtücü değil; göz kapaklarımda damarlar üst deriye çok yakın olduğu için çok belirgin, onları örtmem gerekiyor :)

Wet'n Wild ürünlerini araştırırken karşılaştığım bu sevimli tekli far mat ve benim aradığım "ten rengi"ne yakın olduğu için alınacaklar listeme eklenmişti. Eskişehir yolculuğundaki duraklarımdan biri olan Espark Gratis'te de bulunca almadan edemedim tabii! Bu far da Wet'n Wild'ın klasik "MAC muadili olma" özelliğini taşıyor; kendisi MAC Brule adlı fara muadil AA ADLARI NE KADAR DA BENZİYOOR. Bakın siz bu işe :)





Şimdi gelelim renge. Kendisi benim göz kapaklarımla birebir aynı renkte. Örtücülüğü ise muhteşem! Ben altına mutlaka bir baz uyguluyorum. MAC Painterly ile çok iyi bir ikili oldular, bu ikiliyle örtücülük en üst seviyede oluyor. Ama göz kapaklarımda daha hafiflik istediğimde the Balm'ın göz bazı, Put a Lid On It ile uyguluyorum. Sonuç yine şahane. ^_^ Swatchta da görebileceğiniz gibi, belki de göremeyeceksiniz çünkü ten rengime çok yakın, en iyi şekilde fotoğraflamaya çalıştım :)


Kalıcılığı da son derece iyi. Ben hep iyi bir bazla uyguluyorum ama tek kullandığım günlerde de diğer baz olmadan uyguladığım farlardan çok daha uzun süre dayanıyor. Kaş altıma uygulamayı ve uyguladığımda verdiği aydınlığı çok seviyorum.



1,7 gr'lık ürün içeriyor ve 6,90 TL. Bence fiyat&performans&gramaj üçlüsüyle yapılan hesap sonucu iyi bir seviyede, alınmalı! Bu ürüne Wet'n Wild standı bulunan Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Siz bu farı denediniz mi? Sizin için sonuçlar nasıl oldu? Veya bu yazıdan sonra almayı düşünüyor musunuz? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

10 yorum:

  1. Wet n Wild'in tekli farkları çok dikkatimi çekmeye başladı. Fiyatı da çok uygun. Hepsini denemek istiyorum. Benim bloguma da bekliyorum. birazmakyajbirazbakim.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir de küllü renkte bi far var. O da çok dikkatimi çekiyor :)

      Sevgiler :)

      Sil
  2. Benimde taptığım bir far oldu. Bir brulee bir eyeliner oldu da bitti. Ayrıca benim yağlı göz kapaklarımda bazsız saatlerce duruyor. Çok sevdim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baz kullanmayı seviyorum, göz kapaklarım biraz yağlı. Çok güzel bir far, siz de güle güle kullanın :)

      Sevgiler :)

      Sil
  3. Mutlaka almalıyım tam aradığım far şöyle eyeliner altına da ne güzel olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına bile harika gerçekten :)

      Sevgiler <3

      Sil
  4. Geçen ben de aldım bu farı. İlk defa bugün kullandım ve sevdim. Sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil. Performans-fiyat oranı çok çok yüksek gerçekten :) Hepimiz güzel günlerde kullanalım :)

      Sevgiler :)

      Sil
  5. Bende brulee, envy ve nutty aldım. Üçü arasında favorim nutty oldu. Onu da denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutty benim de aklımda kaldı açıkçası. İlk fırsatta onu da edineceğim sanırım, tavsiye için teşekkürler :)

      Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...