3 Haziran 2014 Salı

Wet'n Wild Trio Palette, Walking on Eggshells: "Bazen narin olmalısın ve sade."






Herkese merhaba! :)


Bugün elimde olan ikinci bir "kült" Wet'n Wild ürünü, üçlü paletlerden Walking on Eggshells'in incelemesi ve swatchlarından oluşan bir yazı paylaşıyorum sizlerle. (İlk Wet'n Wild ürünüm Comfort Zone yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz :) ) Yazın gelmesiyle, tabii bu benim tercihim, "Şööyle bir çıkıp gezeyim 1-2 saatliğine" makyajları çok hafif, doğal, sür-çık diye tabir ettiğimiz renklerden oluşuyor. Bu üçlü, tam da bunun için yaratılmış diyorum ben. Neden mi? "Neden"i yazının devamında :)








Wet'n Wild'ın Türkiye pazarına giriş yapacağı duyurulduktan sonra hemen üçlü paletlerini incelemeye başladım, ki kendime bir öncelik listesi çıkartabileyim. Listeye ilk sıradan giriş yapan üçlü palet Walking on Eggshells olmuştu! Çünkü gözü aydınlık gösteren, şöyle şampanyalı belki biraz pembeli makyajlardan çok hoşlanıyorum ve sıkça tercih ediyorum. Azıcık da "gölge rengi"ni sağlayabilecek güzel bir kahverengiyle boyutlandırdım mı tamamdır! Bu üçlü saydığım tüm özellikleri yerine getirebilecek renkleri barındırıyordu.

Gratis'e dağıtımları yapıldıktan bir gün sonra gittim 7. Cadde şubesine, ama çoktan talan edilmiş bir stand vardı karşımda. İstediklerimi bulabileceğimden bile emin değildim, ki bulamadım. Bir hafta sonra Eskişehir'e yaptığım bir yolculukta Espark Gratis'e girdiğimde tam dolu bir Wet'n Wild standı beni bekliyordu! Hemen istediğim bir-iki ürünü kaptım tabii. :) Fiyatı 14,90 TL.



Paletin içinden bir sünger bir de fırça aplikatör çıkıyor. Gerçi sünger aplikatör zaman zaman hayat kurtarma özelliği taşısa da bu palet içinden çıkan fırça pek de bir işe yarıyor gibi görünmüyor :/ Paketlemede bir sıkıntı var! Kapağını o kadar zor açıyorum ki; ya tırnağım kırılma tehlikesiyle karşı karşıya kalıyor, ki çok sağlam oldukları söylenemez, ya da uyguladığım güç sonucu açılan paletteki farları bir güzel parmaklıyorum. Kapağa bir çare bulmalılar :(

Gelelim renklere: Bu üçlüdeki her bir far, bir MAC fara muadil. Farlar elimde olmadığından kaynak göstererek** sizlerle bu muadilleri paylaşacağım. Browbone olan çok güzel bir şampanya rengi, göz pınarlarına ve kaş altına güzel bir aydınlık sağlıyor kesinlikle, şahane! Bu far, MAC Shroom adlı farın muadili imiş. Crease için önerilen şahane kahverengi far ise tam bir "katlanma noktasını belirginleşirip, göze boyut kazandırma" rengi. Bu far da MAC Cork'a muadil imiş. Eyelid, yani göz kapağı için önerilen renk ise benim göz makyajlarında en çok bayıldığım renk: Sedefli/Minimini ışıltılı uçuk pembe. Bu far da MAC Naked Lunch'a muadil imiş.


Şimdi gelelim swatchlara:


Swatchlarda baz ile uygulama tabii ki çok şeyi değiştiriyor. Daha yoğun ve daha canlı bir renk elde ediyorsunuz. Kalıcılık da aynı şekilde artıyor. Sabah 9'da uyguladığım farlar, akşam 8-9'a kadar neredeyse bozulmadan durabiliyor. Zaten renkler de çok doğal, aydınlık bir göz makyajına kavuşmanızı sağlıyor. Ben bu paleti bu yüzden çok sevdim!

Siz bu paleti edindiniz mi veya edinmeyi düşünüyor musunuz? Düşüncelerinizi yorum kısmında belirtirseniz çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-


Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

**MAC muadil tespiti için kaynak: http://1.bp.blogspot.com/-YAtcPqe5WwE/UjXEiNEp-PI/AAAAAAAABbc/Lb4vo45SsYM/s1600/Screen+Shot+2013-09-15+at+10.30.18+AM.png

8 yorum:

  1. Elimde o kadar çok palet var ki aklımda olsa da bunlar almıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımda yoktu ama MAC'e muadil olmaları pek bi cezbetti :)

      Sil
  2. sanırım wnw far paletleri arasında favorim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum. Ne çok abartılı ne de çok sönük. Tam kararında ^_^ Güle güle kullanalım o halde :)

      Sil
  3. Ben sadece crease rengini beğeniyorum bu palette, diğer 2 renk birbirne çok yakın geliyor. 3 renge de yakın başka farlarım olduğu için de bunu alma gereksinimi duymadım:) Ama diğer farlarına bayılıyoruuuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim elimde de benzer tonlarda fazlaca far var. Ama en çok kullandığım renkler bunlar olduğu için diğer elimde olanlara yedek olsun diye aldım sanırım ^_^

      Sevgiler :)

      Sil
  4. Aynı tonlarda bir cok paletim olmasına ragmen bu palete karsı koyamadım ve ilk buldugum Gratis'den hemen aldım. Bayılıyorum. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, sanırım benzer renkler içeren tekli far/paletleri almaya devam edicem :) Güzel günlerde kullanalım :)

      Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...