12 Temmuz 2014 Cumartesi

Benefit They're Real Push-Up Liner, İlk İzlenim: "Sansasyonel bi' ürün, iki insan, kuyruklu liner ve daha fazlası."

Herkese merhaba! :)

Ürünün tanıtım aşamasında ve piyasaya sürümünden sonra insanların dur-durak bilmeden konuştuğu bir ürün oldu Push-Up Liner. Word-of-mouth, yani ağızdan ağıza, pazarlama konusunda çok başarılı bir marka Benefit. Ayrıca yaptıkları konsept reklam kampanyaları da insanları bu ürünü merak ettirmeye itiyor. Kimisinin "Artık tek eyeliner'ım sen olacaksın sonsuza dek!" dediği, kimisininse "Bu kadar paraya... Rezillik.." dediği bir ürün oldu ve ben iyice meraklandım! Şansımın yaver gittiği bir zamanda Benefit'in yaptığı bir çekiliş ile ürünün deneme boyuna ve dolayısıyla da inceleme fırsatına sahip oldum. O halde yazının devamına! :)

Benefit They're Real Push Up Liner



Yazının girişinde bahsettiğim çekiliş için Benefit'e tekrar teşekkür ederken adı lazım değil kargo şirketine de teessüflerimi iletiyorum. İçinde yüz lira üstü hediye bulunan bir pakedi hem kaybettiler hem de bulduktan sonra apartmanın kapısına asıp gitmişler. Her neyse... Biz gelelim incelememize! :) Bendeki deneme boyu, içinde 0.36 gr'lık (0.01 oz) ürün var. Paketlemesi, şekli şemali pek hoş! Kapağı vidalı sistemle yapılmış. Bunu açtığımızda bizi esnek, silikon ve kesik uçlu bir başlık karşılıyor.

Benefit They're Real Push Up Liner

Benefit They're Real Push Up Liner

Bu başlığın içinde ürünün geleceği bir "kanal" var diyeyim, o kanalın ucunda da koruma için turuncu bir pim bulunuyor. Yani ürünü ilk sizin açtığınıza dair bir teminat! Bu fikri oldukça sevdim. Hem de kanaldan asıl hazneye hava girişini de önlemiş oluyor. Asıl gövdenin alt kısmında ise büyük bir "vida" var, bunu çevirdiğimizde haznedeki jel liner'ı yukarı doğru iten mekanizma çalışmış oluyor ve ürün kanal boyu ilerliyor.


Benefit They're Real Push Up Liner

Benefit They're Real Push Up Liner


İlk aldığınızda fazlaca çevirmeniz gerek ürün başlığın ucuna ulaşana kadar. Ürün yeterli miktarda çıkıyor her çevirişte. Şimdi gelelim uygulamaya: Ben dünyanın en berbat eyeliner uygulayıcısıyım. Önce bunu bi kabul edelim. Her daim çektiğim bir çizginin üstünden daha pürüzsüz olması için birkaç kez geçerim. O kuyruk kısmı hele... Bi kuyruk çek, açısı olmamış, sil, bi daha çek, şimdi kalın oldu, sil, bi daha ve böyle sonsuz bir döngü! :)


Gözlerim çok bozuk olduğu için de aynaya çok yaklaşmam, bir elimle gözümü çekiştirip bir elimle de eyeliner uygulamam gerekiyor. Ancak bu ürün gerçekten hepsini değiştirdi! Artık tek elimle eyeliner çekebiliyorum. Gerçekten uygulaması çok çok kolay ve rahat. Valla tasarımı kim yaptıysa ellerinden öperim, saygılarımı sunarım. O silikon ve esnek başlık göze oturuyor ve kolay bir şekilde uygulama yapmaya imkan veriyor. Kuyruk yapmak da artık bi o kadar kolay.



Benefit They're Real Push Up Liner

Benefit They're Real Push Up Liner

Tabii bir eyeliner'ın uygulaması kadar opaklığı ve kalıcılığı da önemli. Opaklığı konusunda da gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. Gelelim kalıcılığa... Özellikle bu konuda iki uç noktada yorumlar okumuştum öncesinde. Yani aynı ürün için bu kadar kesin dille yazılan zıt yorumlar garip gelmişti, kendim denemeden hangisinin doğru olacağını bilemezdim. Başta belirttiğim gibi ben eyeliner'ı birkaç kat üst üste sürüyorum mükemmelleştirmek için. Aynı şekilde uyguladım ve 2 saat sonra görüntü bu oldu:

Benefit They're Real Push Up Liner


Gerçekten üstüne 4 yıl çalışılmış olan ürün bu olamaz diye üzüldüm ve durumu sevgili blogger arkadaşım Berrak'la paylaştım. O da buna benzer durumları başkalarında da okuduğunu, bana eyeliner'ı kaç kat uyguladığımı sordu. Durumu anlattığımda da "Bunu tek seferde çekip bırakman lazım ama." dedi. Bende ışıklar yandı sonra! Kendi eyelinerlarımı tamamladığım için bu seferki modelimiz sevgili annem oldu ve ona tek seferde Push-Up Liner'dan uyguladım. 1 saat sonra gidip dökülme var mı diye kontrol ettim ve sıfır dökülme oldu!

Benefit They're Real Push Up Liner

Yani Push-Up Liner kolay uygulama sağlarken size tek seferde mükemmel eyeliner'ın anahtarını vermiş oluyor. Sanıyorum eksi yorum yazan arkadaşlar da benim yaşadığım sorunu yaşamış olmalı. Burada anahtar tek seferde uygulamak. Tam boy fiyatını maalesef bilmiyorum ancak 100 TL'ye yakın olmalı. Benefit markasına Sephora'lar aracılığı ile ulaşabilirsiniz, ancak dileğim mono-brand mağazalarını açmaları. Mağazanın renklerini, eğlencesini düşünebiliyorum şimdiden, mm.. ^_^ Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

10 yorum:

  1. Cok faydali bi yazi olmus, urunu her yonden elestirdigin icin cok tesekkurler :) Bir de merak ettigim bu urunle ince eyeliner cekilebiliyo mu cunku bloglardan gordugum kadariyla hep kalin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Objektif olmakta her daim fayda var. Ben bazı noktaları atlayıp yazsam insanlar da dünya para verip bu ürünü satın alıp sorun yaşasa çok üzülürdüm. O yüzden her zaman her şeyi her yönüyle doğru olarak anlatmak önemli :)

      Ben birkaç kat sürerken ipin ucunu kaçırıp pek kalın sürmüşüm, ama ince de çekilebiliyor :)

      Sil
  2. Ben her zaman tek seferde uyguladim ama sorun devam etti. Uygulama yaparken bile topaklanip dokuluveriyor. Hayatimda gordugum en kotu makyaj malzemesi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygularken topaklanması çok acayipmiş ama, yazını okumuştum Ceydacım, elindeki ürünün formülünde bir bozulma olmuştur belki :/ Hay Allah :/ Çünkü ben uygularken topaklanma ile karşılaşmadım, üzüldüm :(

      Sil
  3. siyah görünümü oldukça hoş ama şu dökülme problemi okuduğum her blogda var ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya, işin sırrı tek kat uygulamakta. İnce bir tabaka olmalı. Katmanlar halinde uyguladıkça dökülüyor maalesef :/

      Sil
  4. Ama annende de sanki çıkmış biraz. Seninki kadar bariz değil de onun da son görüntüsü o kusursuz eyeliner görüntüsünden çok uzak. Ürünün fikri çok orjinal, güzel ama birsürü blogda okuduğum kadarıylan pek başarılı değil gibi:/ Çok güzel bi yazı olmuş canım eline sağlık=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kapakları kırışık olduğu için belki öyle gelmiştir çünkü elimle kontrol etmiştim, eyeliner'ın üstünden parmağımla geçtiğimde bir dökülme olmamıştı ^_^ Teşekkür ederim yazıyı beğendiğin için :)

      Sil
  5. hemmen akşama tek seferde süreceğim yavrum ama hiç olumlu yorum bende okumadım. Dökülüyor sevmedim ben ürünü rimeli kadar başarılı dğeil yavrucuğum
    Öptüm çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek seferde, tek kat sürünce daha iyi sonuç verdi. Rimeli çok çok güzel ya <3 Benim kirpiklerime çok uygun geldi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...