17 Temmuz 2014 Perşembe

Benim Kiehl's Deneyimim #2: Kiehl's Calendula Herbal-Extract Toner | Kadife Çiçeği Bitki Özlü Tonik, İlk İzlenim: "Şımartan cilt temizliği."


Kiehl's Calendula Herbal Extract Toner



Herkese merhaba,

Aslında cilt ürünleri ile ilgili olarak ilk izlenim yazısı yazmak ne kadar doğru bilemiyorum ama... Birkaç kullanımdan sonra etkisi ortaya çıkan bu ürünleri ilk etapta yorumlamak doğru değil tabii, ben yalnızca sizi bu ürünle tanıştırmak ve sizlere fikir vermek için hemen yazısını yazmak istedim. :) Aldığımdan bu yana birkaç kez deneyimledim, yani yine de bi' kere yüzüme sürdüğüm bir şeyden bahsetmiyorum :) Ne uzattım giriş kısmını, buyrun okuyun efenim ^_^









Kiehl's Calendula Herbal Extract Toner

Bildiğiniz gibi Kiehl's Ankara'daki ilk butiğini Armada AVM'de açtı ve ben de davetli bloggerlardan biriydim. Etkinlik ile ilgili sevimli detayları okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Bu etkinlikte bana yapılan cilt analizim sonucu yanaklarım ve alnım arasında bir tık fark olmak üzere yağlıya dönük karma bir cildim olduğunu öğrendim. Bana önerilen temizleyici ürünler arasında yağlıya dönük karmaya hitap eden ürünler oldu tabii, ancak bu "bir tık fark"tan dolayı tüm yüzüme uygulayacağım toniğin ikisini de dengeye getirmesi için farklı bir ürün olması gerektiği belirtildi.

Ben de Calendula Herbal-Extract Toner'la böyle tanıştım; hadi ona tüm yazı boyunca Calendula diyelim! ^_^ Calendula, Kadife Çiçeği'nin Botanik/Latince'deki adı. Hassas ciltler için çok faydalı bir bitki imiş, internette yaptığım mini araştırma sonucu öğrendiğim üzere. Ki bu toniğin içinde elle tek tek, özenle toplanmış kadife çiçeği taç yaprakları bulunmakta; şımardınız, değil mi?

Kiehl's Calendula Herbal Extract Toner


Kokusu çok güzel, nefis bir bitki çayı gibi kokuyor. Kapağı da bence ürün için oldukça pratik. Ne kocaman bir ağzı var "şar şar" toniğin dökülmesi için, ne de çok minik; tam kararında. Üründen yeterli miktarda alıp uygulamanıza imkan veriyor. Hatta bazen o kadife çiçeklerinden de pamuğunuza dökülüveriyor, hihih ^_^

Bir pamuğa alıp uyguladığımda çok yumuşak bir his oluştu yüzümde. Daha önce iki farklı markadan iki farklı tonik kullandım. Onlar daha alkollü ve yakıcıydı; sanırım ben böyle tonikleri daha çok seviyorum his olarak. Ama Calendula'yı da uzun vadede kullanıp yorumlamayı çok istiyorum. Çünkü yüzümü çok dinlendiriyor uyguladıktan sonra. Karar ve-re-mi-yo-rum! ^_^

Kiehl's Calendula Herbal Extract Toner

Bu ürüne Kiehl's'ın İstanbul ve Ankara'daki butikleri veya telefon ile sipariş hattı aracılığıyla ulaşabilirsiniz; ama önce bir cilt analizi şart. Fiyatı 119,90 TL. Siz bu ürünü deneyimleme fırsatı buldunuz mu? Sizde etkileri nasıl? Yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Ben daha alkollü, daha fresh bir his veren tonikleri seviyorum sanırım. Bir de bu ürünün, tonik için bence aşırı bir fiyatı varmış. Tabi cildi hassas olanlar için işe yarıyorsa buna değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltiler için güzel, bakalım ben de uzun bir süre kullanayım bakalım ne olacak :)

      Sil
  2. Dün yıkama jeliyle birlikte almış bulundum bu toniği. Hiçbir blog'da tek olumlu ibare bulamadım tonik ile ilgili. Pişmanım sanki :( kullandıktan sonraki yorumlarını alsak ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniği kullanmayı, elime yeni bir tonik geçtiği için bıraktım maalesef. Kış mevsimine doğru yeniden kullanmaya başlamayı düşünüyorum; çünkü cildim yağlı olduğundan alkollü tonikler kullanmayı daha çok seviyorum, ancak kışın cildimin daha da gerilmesini istemediğimden elimdekilere nazaran daha yumuşak olan bu toniğe dönüş yapacağım.

      Kullandığımda net bir yazı yazarım mutlaka, sevgiler <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...