15 Temmuz 2014 Salı

Bitenler #3 | Bonus: Çöpe Gidenler

Herkese merhaba! :)

Bu bitenler ve çöpe gidenler yazımda size uzun zamandır kullandığım ve sonunda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Farklı kategori ve markalardan birkaç parça ürün var. Açıkçası atılmalarına müsaade etmeden bu ürünleri saklamak biraz zahmetli, ama sizlere fikir vermesi için annelerden itinayla gizlenen bu şişeler/tüpler... ^_^ Haydi yazının devamına bir göz atalım... :)



Bitenler - Johnson&Johnson's Bebek Şampuanı, L'Oreal Makyaj Temizleme Suyu, The Body Shop Frambuazlı Duş Jeli
Temel ürünlerle başlayalım, soldan sağa:
*Johnson's Baby Bebek Şampuanı: Fırçalarımın temizliğinde kullandığım, kokusu çok çok güzel bir şampuan. Fırçalardaki kalıntıları da güzel temizlediğini düşünüyorum, ancak fondöten fırçalarını temizlemede azıcık yetersiz kalabiliyor. Yine de memnun olduğu ve almaya devam edeceğim bir bebek şampuanı :) Sanırım daha büyük boyundan alacağım, denemek için küçük boyundan almıştım :)
*L'Oréal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bitirdiğim kaçıncı şişe bilmiyorum. İndirimlerde devamlı yedeklediğim bir ürün. Elimde bir tam şişe daha var ama dün itibariyle Garnier'nin misel suyuna başladım. Belki bir kıyaslama yazısı yazabilirim, farklı ürünlere de şans vermek istedim :)
*The Body Shop Frambuazlı Duş Jeli: The Body Shop'ın belirli aralıklarla büyük indirim grupları oluyor bildiğiniz gibi, 1 yıl önce yine benzer bir indirimden 9 TL gibi komik bir fiyata almıştım bu büyükçe şişeyi. Kokusu hafif ekşi, bildiğimiz frambuaz gibi. Ancak bu kadar büyük şişelerin yarısına gelince sıkılıyorum kokulardan, başka jeller kullanıp bir rotasyona uğratıyorum diyebilirim; o yüzden bitirmesi uzun zaman aldı :) Benzer bi indirimde karşılaşırsanız ve frambuazdan hoşlanıyorsanız edinmelisiniz :)

Bitenler - Rimmel London Stay Matte Pudra, The Balm Balm Shelter
*Rimmel London Stay Matte Sıkıştırılmış Pudra: Biri 006 Warm Beige, biri 001 Transparent olmak üzere iki pan pudra bitti, ancak yine uzun bir sürede tabii. Bir ondan bir öbüründen kullanınca... :) Uygun fiyatlı, yapısı çok güzel bir pudra. Bittikçe alıyorum, halihazırda da kullandığım bir pan var. Bakalım o ne zaman bitecek :)

*The Balm Balm Shelter: Bu ürün "çöpe gidenler"den. Bir indirimden almıştım, ilk renkli nemlendirici deneyimim olacaktı. Light/medium bendeki rengi. Ancak hiç sevemedim. Bir kere zaman geçtikçe kokusu çok garip ve kötü oldu. Rengi, uygulandıktan kısa süre sonra okside olup garip bir şekilde koyulaşıyor. Sevmedim, sevemedim ve almayacağım. Üzgünüm :'(

Bitenler - Rimmel London Kate Moss Ruj, Flormar Longlasting Ruj


Çöpe giden iki ürün daha:

*Rimmel London Lasting Finish by Kate - 103: Rengi lilaya dönük mavi/soğuk bir pembe. Kokusu ilk aldığımdan beri bir acayip, salatalık gibi. Benim tenime de hiç gitmiyor. Nasıl satın aldım onu bile anlamadım, mağazaların ışıkları pek yanıltıyor insanı... Ayrıca kurutma da yapıyor dudaklarda, seriden başka renkler denemeyeceğim.

*Flormar Long Wearing - Numarası silinmiş: Hem tarihi geçtiği için çöpe gidiyor hem de rengi hiç mi hiç uymadığı için. Bu, benim makyaj yapma/renk bilincim oturmadan önce satın almış olduğum bir rujdu. Kesinlikle bana yakışmayan soğuk bir pembe. Kokusu da ağırlaştı tabii miadı dolduğundan dolayı. Kendisine elveda diyoruz. Ancak yapısı çok güzel ve kremsi. Hala benzer seri varsa, size uygun renklerini deneyebilirsiniz, o açıdan tavsiye edebilirim :)


Bitenler - Benefit They're Real, NYC Likit Eyeliner
*Benefit They're Real - Deneme Boy: Şu hayatta bugüne kadar kullanıp en çok sevdiğim maskara sanırım bu. Primping with the Stars setinin içinde yer alan bu maskarayı severek kullandım. Kendim için özel saydığım günlerde kullandım ağırlıklı olarak ve o günlerde beni hiç yanıltmadı. Elimde Benefit'in Instagram'da yapmış olduğu bir çekilişten kazandığım tam boyu da var. Elimdeki açık maskaraları bitirip ona başlamak istiyorum :)

*New York Color Likit Eyeliner - Siyah: Yakında bir yazısını hazırlamayı düşündüğüm hem uygun fiyatlı hem de iyi performans gösteren güzel bir eyeliner. Bitmeden yenisini satın alıyorum zaten. Watsonslarda bulabilirsiniz :)

Bitenler - Gratis Benri Disk Pamuk
Son parçaya geldik:

*Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu - 80 Adet: Bu, benim aylık düzenli olarak bitirdiğim bir ürün. Kare pamukların yapısı inceldiğinden bu yana, bu disk pamukların daha kalın oluşu beni memnun ediyor. Ancak boyutları küçük olduğu için makyajımı temizleyip toniklemem için 3 adet filan disk pamuk kullanmam gerekiyor. Daha iyisini bulana kadar şimdilik bununla ve elimdeki stoklarıyla yola devam edeceğim :)

Yazımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz! :) Sizin bu ürünler içerisinde denediğiniz, kullanıp bitirdiğiniz var mı? Bu ürünlerin gitmesi lazım ki yenilere yer açılsın <3 Şaka bir yana az ve öz ürünlerle devam etmek daha iyi, şükür ki elimde çılgın miktarda ürün yok. Sanırım ^_^ Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

8 yorum:

  1. Biten, çöpe giden kozmetikler= ferahlama, mutluluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ^_^ Özellikle Rimmel London'ın o rujundan kurtulduğuma çok sevindim ^_^

      Sil
  2. Iki pudra tebrikler walla tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşümlü kullanıyordum, birisi renkli birisi transparan olduğu için, ama çook uzun sürede bittiler tabii :)

      Sil
  3. Tebrikler, güzel şeyler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...