24 Temmuz 2014 Perşembe

Gratis Bayram İndirimi: "Raflar arasında kendini kaybetmeye hazır mısın Müge?" -EVEET


Gratis - Bayram İndirimi


Herkese merhaba! :)

Yaklaşık bir haftadır bloga yeni yazı giremedim; çünkü akrabalarımı ziyaret için evlerinde kalıyordum. Orada kaldığım süreçte yeni yazı hazırlayamadım. Biraz hazırlıksız yakalandım diyebilirim. Ama Instagram'da oldukça aktiftim; beni oradan da takip ediyorsunuz değil mi? Her neyse, gelelim asıl konumuza. Bildiğiniz gibi her yıl kozmetik zincirleri Ramazan Bayramı öncesinde çılgın bir indirim döneminin kapılarını açıyor. Bu yazımızın konusu da Gratis'in yapmış olduğu indirim döneminden edindiklerim ve detayları :) 27 Temmuz'a kadar sürecek olan bu indirim dönemi için fikir verebilecek bu yazıyı okumayı ihmal etmeyin:







Pek çok zincir kendi bünyesinde pek çok kategori ve markada indirim yapıyor. Bu sene ben en çok Gratis'in indirimini beğendim ve hemen faydalanmak istedim. Tercihim de evimin yakınlarındaki Göztepe/Güzelyalı Gratis oldu. Öncelikle bana çok çok yardımcı olan Satış Elemanı/Danışmanı Emine Hanım'a çok teşekkür ederim :) Gitmeden önce ihtiyaçlarımı belirlediğim bir liste yapmıştım, çoğunlukla bu liste doğrultusunda ilerledim.

Gratis - Bayram İndirimi, The Balm Schwing, Hot Mama




İlk iki parça the Balm'dan; the Balm'da %50 indirim var. Hot Mama benim en sevdiğim allıklardan birisi, ilk 3'e girer diyorum :) Elimde bir adet dibi görünmüş var; hazır indirimdeyken hemen yedekleyeyim dedim. Fiyatı 16,75 TL. Schwing eyeliner'ı da çok merak ediyordum, siyahlığı ve sabitliğiyle ilgili güzel şeyler okumuştum. Onun da fiyatı 13,25 TL :)





Gratis - Bayram İndirimi, Maybelline The Falsies Black Drama






Sonraki parça benim en sevdiğim Maybelline maskara: The Falsies Black Drama. O yoğun siyahlık ve hacimlendirmesi, fırçasının şekli şemali çok hoşuma gidiyor. Maybelline'de de %40, Gratis Kart sahiplerine %50 indirim var. Ben bu maskarayı 12,50 TL'ye aldım.




Gratis - Bayram İndirimi, Giovanni, Garnier Makyaj Temizleme Suyu



Kendime aldığım son iki parçadan biri, 10 gündür her gün kullandığım ve daha önce deneyimlediğim L'Oréal Makyaj Temizleme Suyu'na göre daha başarılı bulduğum Garnier'nin misel suyu. Bu kategorideki Garnier ürünlerinde de %40 indirim vardı, 11,75 TL'ye edinmiş oldum. Son parça da Giovanni'nin çok çok çok merak ettiğim  Avokadolu&Zeytinyağlı saç maskesi. Saçlarımda bir kuruluk problemi var. Nemini hemencecik kaybediyor, bu maskeden çok umutluyum. Hakkında çok olumlu şeyler okudum. Bu kategorideki ürünlerde de %40 indirim vardı, 12,75 TL'ye satın aldım maskeyi.


Gratis - Bayram İndirimi, The Balm Sexy Mama, Arko Güneş, Wella Flex



Burada da annem ve anneanneme aldığım üç parça ürün var: Annemin favorisi Sexy Mama transparan pudra 16,75 TL, Arko Bronzlaştıcı Yağ 14,25 TL, anneannemin saçlarını şekillendirmede kullandığı saç köpüğü ise 8,95 TL.

Birtakım sürpriz ürünler de var ama.. Aa, canım adı üstünde sürpriz işte! ^_^ Bir çekiliş yapmayı planlıyorum ama fikrinize ihtiyacım var: Sizce çekilişi blog üstünden mi yapmaylıyım yoksa Instagram'dan mı? Oldukça kararsızım doğrusu. Siz ne dersiniz?




Stoklar konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım bu indirim döneminde. Gratis kesinlikle bu konudaki geribildirimini çok iyi verdi diye düşünüyorum. Peki indirimden neler aldınız? Veyahut neler alacaksınız? Haydi hepsini yorumlarda belirtin <3 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

17 yorum:

  1. Güle güle kullann :)
    Garnier Watsons'ta %50 indirimliydi watsons'a baksaydın keşke tatlım ^.^
    Makyaj temizleme suyundan alsam mı almasam mı kararsızım ama aldığın rimelden kesinlikle alıcam bugün :)
    Rimmel stay matte pudra ve eklips sünger alacağım bir de, aklımda bunları almak var şimdilikk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons bana çok uzak, ilk etapta gidemedim :) aldıklarını/alacaklarını güle güle kullan sen de :)

      Sil
  2. The balm'ın eyeliner'ını çok seveceksin!! Güzel günlerde kullan !! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy umarım Hilalcim ben de umutluyum doğrusu :)

      Sil
  3. Güle güle kulllan tatlım. Ben bıbıcım pırım bitti modunda olduğum için akşamüstü gidebilirsem ihtiyaçtan dolayı bir iki şey alıcam. Bu arada blogdan olsun bence instagramı olmayan çok kişi var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim de bu alışverişten sonra param bitti hahah :D

      Sil
    2. Ayrıca önerin için teşekkür ederim :) Blogtan yaparım büyük ihtimalle :)

      Sil
  4. güle güle kullan Mügecim =) Ben de Vovage palet ve far bazı aldım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa Instagramda gördüm :) Güle güle kullan o zaman sen de Seda ^_^

      Sil
  5. Güle güle kullan canım bende alışveriş yazımı az önce yazdım:)

    YanıtlaSil
  6. Falsıes ımm harikadır :) güle güle kullan bebek :* sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayılıyorum ben de hemen yenisini almam lazımdı ♥ Sevgiler benden de :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım, gayet güzel ve her kadına lazım ürünler olmuş :) Ben bu indirim dönemi pek açgözlü değildim açıkcası sanırım yaz olduğundan çok makyaj yapasım gelmediğinden ve muhtemelen Kurban Bayramı öncesinde de bir indirim beklediğimden. Yine de Gratis'ten The Balm'ın lipglossu, essence'in göz kalemi ve Maybelline'in BB kremi ile çıkmış bulundum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir dahaki indirimde bu kadar çok şey almayacağım, hatta belki hiç gitmeyeceğim. O yüzden kendimi biraz olsun rahatlatıyorum ^_^ Sen de güle güle kullan satın aldıklarını :)

      Sil
  8. Merhaba Müge. Güzel bir alışveriş olmuş. Sanırım sen de Odtü'de yurtta kalıyorsun. Makyaj eşyalarını nasıl saklıyorsun. Yer biraz sıkıntıymış diye duydum. Ben de bu sene Odtü yurtlarında kalmak istiyorum ama eşyalarımı nasıl yerleştircem diye kara kara düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) IKEA'da 4 TL'ye "Çekmece İçi Düzenleyici" olarak geçen, ama benim makyaj malzemelerimi toparlayıp kişisel eşyalarımı yerleştirdiğim dolabımda yerini alan plastik düzenleyiciden yardım alıyorum. Onun dışında yine IKEA'da farklı plastik düzenleyiciler var, şu anda isimlerini bilmiyorum ama, birkaç tanesi işimi görüyor :) Sen de bu tip Ev-Yapı marketlerden düzenleyiciler kullanabilirsin :)

      Yer inan ki o kadar sıkıntılı değil. Kolay gelsin şimdiden. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...