9 Temmuz 2014 Çarşamba

Maybelline The Colossal Go Extreme! Maskara: "'Alo. Ipıslak ve yapışık kirpikler mi?' -Buyrun burası."

Herkese merhaba! :)

Kirpiklerimizi alıp yedi kat göğe yükselten, onları gözün görebileceği (aslında göremeyeceği?) en koyu siyaha boyayan, tel kadayıf gibi olan kirpiklerimizi fırın makarna hacmine eriştiren maskaralardan hoşlanırız, değil mi? Tabii beklentilerimiz kirpiklerimizin yapısına, onların maskara uyguladıktan sonra beklediğimiz görünümüne göre değişir. Haydi yazının devamına geçelim de kirpiklerim hakkında minik bir öykü anlatayım sizlere, ah, bir de maskara incelemesi tabii ^_^

Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara

Öncelikle saçlarım, şu anda kıvırcığı bozulmuş olsa da, kuzu misali bir kıvırcığa sahipti. Bu kıvrıklığı yitirmeyen ise kirpiklerim oldu. Bu yüzden maskaralardan beklentim, kirpiklerimi kıvırması ve düşürmeden tutmasından ziyade kirpiklerimin yoğun bir siyahlığa sahip olması ve tek tek ayrılmış görüntüye kavuşması. Sözün özü, formülü simsiyah ve kirpiklerimi yapıştıracak derecede ıslak olmayan, sık kıllardan/plastik uzantılardan oluşan fırçalı maskaraları çok seviyorum.

Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara

Maybelline'in maskaralarına gelecek olursak da favori maskaralarımdan 2si bu markaya ait. Fiyat/performans olarak da çok çok başarılı buluyorum çoğunu. AMA. Evet, bir Maybelline maskarasına AMA diyeceğimi çok ummazdım. Bu "ama" neymiş buyrun beraber bakalım. Öncelikle maskara olmayan -azıcık eyeliner bulamış- kirpiklerime bir bakalım:


Şimdi de Go Extreme! maskara uygulanmış durumuna bir bakalım:

Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara

Evet, gördüğünüz gibi ekstrem bir şekilde kirpiklerim birbirine yapışmış! Şöyle ki formül çok çok ıslak bir yapıda. Belki ağzını açık bırakıp biraz kurutsam düzelir... Ama ilk izlenim ve 3 haftalık kullanma sürem için kötü bir tecrübe oldu maalesef... Bir an önce bitirip halihazırda severek kullandığım maskaralarla yola devam edeceğim sanırım :) Fiyatı diğer Maybelline maskaralar gibi uygun: 20 TL, indirim zamanında 15-16 TL'ye bulmak mümkün. Maybelline standı olan Watsons, Gratis, Rossmann, diğer parfümeri ve büyük marketlerde bulabilirsiniz.

Yazıyı bitirmeden önce tekrar hatırlatmak isterim ki: Yazının giriş kısmında uzun uzun açıkladığım kirpik yapım ve benim beklentilerime bu maskara uymadı. Ancak belki sizin için işe yarayabilir. Maskara işi biraz göreceli, "Sen böyle demiştin!!" gibi yorumlar pek işe yaramaz o nedenle :) Siz bu maskarayı denediniz mi? Sizde sonuçlar nasıl? Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

3 yorum:

  1. Ben de hiç beğenmedim bunu hemen elden çıkardım hatta. Sürerken suratıma bulaştırıyordum. Ve ben de plastık fırçaları daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir an önce bitirip kurtulmak istiyorum :')

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...