1 Temmuz 2014 Salı

Sephora Alışverişim | Haziran İndirimi & Too Faced'e Elveda

Sephora Alışverişim, Sephora Haul






Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi Sephora Türkiye, belli zamanlarda kendi markasının veya belirlenmiş markaların belirlenmiş ürünlerinde indirimler yapıyor ve çılgınca stok eritiyor. Ben de bu dönemi kaçırmak istemedim! Bakalım neler almışım? :)










Sephora Alışverişim, Sephora Haul, Too Faced, Batiste




Ancak belirtmek isterim, ki bu indirim dönemi diğerlerinden biraz daha farklıydı. Çünkü Too Faced markasının İngiltere'deki merkeziyle Türkiye arasındaki distribütörlük anlaşmaları sonlandığı için artık Türkiye'yle ilişkileri kesilmiş ve artık son kalan ürünleri çılgınca indirimle satılıyordu. O yüzden Sephora'nın kendi markasının ürünlerine bakınmak yerine Too Faced'in son kalanlarından kendime uygun bir şeyler olup olmadığına bakmak istedim.









Öncelikle nemlendirme özellikli rujlara bayılıyorum. Bu yüzden Too Faced'in bu nemlendirme özelliği yüksek, renkli dudak kremlerine göz attım. Kendime uygun iki renk aldım. Merak ettiniz mi renkleri nasıl? Aa, onlar için beklemelisiniz. Rujları hemen kullanıp, her özelliğini inceleyip detaylı yazısını ekleyeceğim. Yazının daha çabuk gelmesi için aşağıya yorum bırakmayı unutmayın :)

Sephora Alışverişim, Sephora Haul, Too Faced

Rujları aldığım sırada bir pudra tester'ı gördüm. Bu şık pakedin içindeki pudrayı denemek istedim. Yapısı hoşuma gidince kendime uygun olduğunu düşündüğüm Honey Beige'i hemen sepetime ekledim. Onu da en yakın zamanda, bir süre deneyip fikirlerimi blogta belirteceğim.

Sephora Alışverişim, Sephora Haul, Too Faced

Henüz yazısını yazmaya fırsat bulamasam da Benri'nin kuru şampuanından memnun kaldıktan sonra başka markalar da denemek istedim. Malum, Batiste sevilen ve pek övülen bir kuru şampuan markası. Eh, ben de denemesem olmazdı; bu yüzden küçük boyunu hemen satın aldım. Bakalım okuduğum yorumları ben de gözlemleyebilecek miyim? :)

Sephora Alışverişim, Sephora Haul, Batiste

Too Faced'ten aldığım her bir ürün 30 TL, Batiste kuru şampuan ise 13,50 TL. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu ama Too Faced'te Neutral Eyes/Boudoir Eyes gibi paletleri, Sweethearts Perfect Flush allıkları görüp alamamak üzdü doğrusu. İndirim 6 Temmuz'a kadar devam ediyor ve hala yakınınızdaki Sephora'da benzer ürünler kalmış olabilir. Gidip göz atmaya ne dersiniz? Peki bu ürünlerden hangisinin yazısı önce gelsin? Hangisini daha yoğun incelemeye alıp hemen blogta sizlerle paylaşayım? Haydi yorumlarda belirtin! :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

6 yorum:

  1. Benim yakinlarimda ne yazik ki Too faced yoktu. Bu yuzdrn hic bir sey alamadim. Paletleri gordukce icim gidiyor valla. Guzrl gunlerde kullan canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of o paletlerde benim de aklım kaldı hep, ama hiç kalmamıştı istediklerimden. Üzücü oldu. Hayırlısı :(

      Sil
  2. Güle güle kullan canım şu sıralar hiç büyük indirimleri takip edemiyorum kendi çapımda kozmetik diyetindeyim Eylül'e kadar:D (inş)! Too Faced'a ben de çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahha, Zuhal, o diyetler bozulmak için bebişim! ^_^ Too Faced'in distribütörlüğünü ben mi alsam ya bi araştırayım nasıl oluyor bu işler :P

      Sil
  3. Benimde içim gitti indirime ama oturduğum yerde sephora yok :( Güle güle kullan rujların renklerini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım o halde, rujlar en kısa zamanda deneyimlenip blogta olacak :) Sevgiler <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...