5 Temmuz 2014 Cumartesi

The Balm How 'Bout Them Apples? Yanak ve Dudak Krem Palet, İlk İzlenim: "Tekrarla: PIT PIT PIT. Hazırsın."


The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream Blush




Herkese merhaba! :)

Şu aralar bir krem allık furyası var, farkında mısınız? Özellikle Chanel'in şık paketli krem allıkları beğeni topluyor. Gelin ben de size, biraz daha cüzdan dostu krem allıklardan bahsedeyim :') The Balm'ın Balm Jovi ve Balm Voyage paletlerinden aşinayız, ayrı bir bölmede dudağa ve yanağa uygulamak için krem formda pembeler, kırmızılar, mercanlar... The Balm'ın çıkartmış olduğu en son palet How 'Bout Them Apples ise sadece krem ürünlerden oluşuyor! Peki ilk izlenime ve swatchları incelemeye var mısınız? Haydi yazının devamına ilerleyelim :)







Aslında krem allıklardan korkan biriyim. Preslenmiş toz allıkları hep seviyorum, ama bir türlü krem allık konseptine ısınamamıştım. Yazının giriş kısmında bahsettiğim Balm Jovi ve Balm Voyage'daki ürünleri dudağıma uygulamaktan hoşlanıyordum, ama yanakta bir türlü dağıtamıyordum ben. O yüzden çekinceliydim. Yapıları yanağa kullanmak için yoğun geliyordu, özellikle Balm Jovi'deki Milly ve Vanilly. O yüzden bu palet çıktığında "Amaan kullanmayacağım şeyi de almam, hıh." diyip kafamdan tamamen atmıştım.

The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream BlushAncak bir Gratis indirimi sırasında the Balm standına göz atarken satış elemanlarından birisi "Yeni paletimize göz atmış mıydınız? Renkler çok güzel, denemenizi istiyorum." dedi, eh ben de karşı koyamadım. "Yani pek tercih etmem aslında krem allık.." derken görevli çok güzel bir renk seçip koluma swatchladı. Yapısı o kadar ince ve dağılmaya müsaitti ki! O anda kafamın içinde bir savaş vardı: Alsam mı almasam mı? Düşüncelerimi toparlayamadığım için de teşekkür edip kolumdaki güzel renklere bakarak ayrıldım. Ancak İzmir'e dönüp yine büyük bir Gratis indirimine denk geldiğimde bu sefer kayıtsız kalamadım ve hemen gidip satın aldım!


Yapıları gerçekten incecik, kolayca dağılabiliyorlar ve renklerini de gayet güzel veriyorlar. Tabii sadece yanaklar için değil dudaklar için de oluşturulmuş bir palet. Ancak ben çoğu rengi yanaklarımda daha çok seviyorum, hem de lip balm olmadan dudağa uyguladığımızda bir kurutma durumu söz konusu. Sebebi ise, örneğin, yanaklara sürüp dağıttıktan sonra yapısı pudralaşıp sabitleniyor; bu pudralı durum da biraz kurutma yapıyor. Kalıcılığı da gayet başarılı. Toplamda 28 gr'lık bir palet. Artık günlük makyajımda pres allıkları bıraktım, bu sıcaklara daha dayanıklı olan bu paleti kullanmaya başladım :) Şimdi renklere bakalım, ne dersiniz? Önce bir genel görünüm:

The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream Blush


Şimdi ikişer ikişer renkleri inceleyelim:

The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream Blush

Cider çok çok açık, toz pembe. Benim tenim esmere dönük olduğu için maalesef kendini pek belli edemeyen bir renk. Eminim açık tenlilerde allık olarak çok doğal duracaktır :)  Ruj olarak da soğuk alt tonluların severek kullanacağı bir nude olabilir. Cobbler ise benim renk olarak Balm Jovi'deki Vanilly'e benzettiğim canlı bir koyu mavi-kırmızı. Yanakta fazla kırmızı durduğu için dudakta daha başarılı buluyorum rengini.

The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream Blush

Paletteki favori ikilim: Pie ve Crisp! Pie şu an gözünüzü korkutuyor olabilir, ama yanakta dağıtıldığında öyle sevimli oluyor ki :) Sıcak bir şeker pembesi. Crisp ise Hot Mama'nın krem versiyonu gibi geldi bana. İçinde altın ışıltılar olan bir şeftali :) Yanakta da hoş olduğu kadar dudakta da güzel, bence tabii. Şeftali delisi bir insan olarak Crisp tam bana göre ^_^

The Balm How 'Bout Them Apples, Krem Allık, Cream Blush

Candy de benim yanağa uygulamaktan hoşlandığım renklerden birisi, Pie'a göre daha az iddialı, ancak çok doğal duruyor. Dudakta ise bende çok çok açık durduğu için pek hoşlanmıyorum. Caramel paletin en "ağır", oturaklı tonu. Daha önce bahsi geçen renkler güzel bir opaklık verirken Caramel biraz daha "sheer", yarı opak. Dudakta hoş durduğunu düşünüyorum :)

Yanakta ve iyi bir nemlendirmeyle dudaklarda ilk etapta gayet başarılı bulduğum bir palet. Her gün staja giderken makyaj çantama atıyorum, eğer biraz daha renk istersem hemen PIT PIT PIT uyguluyorum :) Bana krem allık kullanmayı sevdiren bu paleti %35lik indirimden 45-46 TL civarına Gratis'ten edindim. İndirimsiz fiyatı da 67,25 TL gibi bir şey olmalı. Siz bu paleti kullandınız mı? Favori renginiz hangisi? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

7 yorum:

  1. Krem allıklar konusunda bende senin gibi düşünüyordum. :) Dağıtması zor olduğu için yapay bir görüntüye gerek yok diye almadım şimdiye kadar.

    Ama yazını okuduktan sonra fikrim değişti canım. :) İlk indirim zamanı almayı düşünüyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'teki o ilgili çalışan olmasa hala önyargım devam edecekti sanırım :P Tabii her krem allık da aynı değil, o ayrı :) Denemeye değer :)

      Sil
  2. ben de krem allıklar konusunda seninle tamamen aynı düşüncelere sahiptim. bu paletten bir iki rengi swatchladığımda da ben bunları hayatta dağıtamam deyip gözüm korkmuştu. şimdi yazını okuyunca tekrar bir bakasım geldi resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim genel bi korkum vardı, onu atlattığımdan beri şimdi elimden düşüremiyorum. Denemelisin bence, umarım sen de deneme sonucu memnun kalırsın <3

      Sil
  3. Annem bazen aceleyle makyaj yaptığında dudağına sürdüğü ruju yanagına da sürerdi. Bu paleti gördüğümden beri aklıma hep o geliyor. Renkler yanakta kullanmak için hep ürkütücü gerçekten, özellikle tam elma rengindeki coppler.. Ama evet,o kadar güzel anlattın ve görsellerle iştahımızı açtın ki, merak ettim ben de. Allığa bile yeni alışan ben, bir de krem allıkla ne yaparım bilmem. Sonum hayrolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında paletteki her bir renk yanakta, iyi dağıtıldığı zaman, çok iyi ve şirin duruyor. Aslında bir gün ışığı tutturabilirsem yanağımdaki duruşlarını da fotoğraflayıp Instagram'da paylaşabilirim :)

      Beğenmene sevindim, Gratis'lerde testerına filan göz atmalsın bence :) Sevgiler <3

      Sil
  4. Faydalı bir yazı olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...