7 Temmuz 2014 Pazartesi

Too Faced La Crème Color Drenched Lip Cream Coral Fire & Naughty Nude: "Dudaklarında biraz nem bolca renk."

Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi Too Faced İngiltere’deki merkezi ile Türkiye’de distribütörlüğünü üstlenmiş firma arasındaki anlaşma sona erdiği için Türkiye pazarından çekiliyor. Sephora da elinde kalmış olan Too Faced stoğunu eritmek üzere dev bir indirim yapmıştı. Ben de bu indirimden birkaç parça ürününü edinmiştim. Instagram’da hangi ürünü daha önce incelememi istersiniz diye sorduğumda ise bu Nemlendiricili Renkli Dudak Kremleri istek almıştı. Ben de ne yaptım, bir hafta boyu sürekli bu ürünleri kullandım, denedim ve bu yazıyı hazırladım! O halde yazının devamına :)
Too Faced Le Creme Color Drenched Lip Cream - Coral Fire, Naughty Nude

Öncelikle bunlar ruj değil, onu hatırlatalım. Nemlendiricili dudak kremleri çok çok yumuşak, tereyağı gibi bir yapıda oluyor. Bir o kadar da nemlendiriciler. Rujlar ise yüksek pigmentli, dudağa o pigmenti uygulamak üzere üretilmiş malzemeler. Dudak kremleri de genelde rujlar kadar renk vermeyen ürünler olurlar. Ancak Too Faced’in bu renkli dudak kremleri beni öyle yanılttı ki! İlk denediğim, az sonra swatch’ını ve dudaktaki duruşunu da göreceğimiz, Coral Fire oldu ve öyle bir renk beklemiyordum! Tek sürüşte=”Tek katta” rengini çok güzel verdi.
Too Faced Le Creme Color Drenched Lip Cream - Coral Fire

Too Faced Le Creme Color Drenched Lip Cream - Naughty Nude


Peki tabii kalıcılıkları da çoğu ruja göre az. Çünkü çok kremsi ve yumuşaklar, ufacık bir durumda; örneğin bir şey yemek/içmek, hemen silinip gidiyorlar. Ama bu önemli değil benim için. Dudaklarımı kupkuru yapacak bir rujdansa dudağımda durduğu süre boyu nem verip ufak bir çatlağa sebep olmayan bir dudak kremi benim için daha cazip :) Paketlemeleri de bir o kadar şık, çok şımartılmış hissediyorum :) Şimdi swatchlara ve dudaktaki duruşlarına bakalım:

Önce Coral Fire:

Too Faced Le Creme Color Drenched Lip Cream - Coral Fire


Şimdi Naughty Nude:

Too Faced Le Creme Color Drenched Lip Cream - Naughty Nude

Artık ülkemizde bulunmayan bu güzel ürünlerle geç tanıştığım ve onları çabuk kaybettiğim için üzgünüm. İndirimsiz fiyatlarını maalesef bilmiyorum, ancak indirimden 30 TL’ye edindim tanesini. Siz hangi rengi daha çok beğendiniz? Benim favorimi tahmin edebildiniz mi? Yorumlarda fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

6 yorum:

  1. Ben de Sephora indiriminden Too Faced'in bir cok urununu aldim ama renkli nemlendirici kremini almadigim icin uzuldum ve coral fire rengine bayildiiiim gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekür ederim Nurgül! :) Belki geri gelirler de bütün harika ürünlerini deneme fırsatımız olur :) Sevgiler <3

      Sil
  2. Ayyy ben ikisini de çook beğendim! Sende de harika durmuşlar ne kadar pürüzsüz durmuuuş!! Ankarada hiçbi Sephorada Too Faced göremedim:(( Elveda Too Faced..
    http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ki benim dudaklarım fazlasıyla yol yol ve çatlaktır genelde :) Ankara'daki çoğu arkadaşım da bulamadığından ürünleri yakınmıştı.. Belki ileride yeni bir distribütörlük anlaşması yapılır da ürünler geri gelir :) Sevgiler <3

      Sil
  3. Coral fire harika durmus, renkli nemlendirici degil de bi ruj kadar opak nerdeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Performansı beni oldukça etkiledi doğrusu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...