14 Ağustos 2014 Perşembe

Benefit - Benetint Likit Dudak ve Yanak Renklendiricisi İnceleme ve Yorum: "Gün boyu sabit, doğal ve mis kokulu."

Herkese merhaba! :)

Fondötenli, kontürlü bir makyaj da olsa, sade bir rimel bir dudak balmı da olsa bunları tamamlamak için biraz allık sürüştürüveririz. Ama kimi zaman sade bir görünüm elde etmek isterken veya göz makyajını ağır tutup bütün odağın onda olmasını beklerken allığımız yanıp yanıp söner “Ben daha ön plandayım.” diye. Doğal renkleri bulmak ya da varolan renkleri hafifçe uygulamak zor olabiliyor. Likit bir renklendiriciye ne dersiniz? Daha pratik mi? Uygulaması kolay mı? Haydi gelin inceleyelim :)

Benefit Benetint, Deluxe


Benefit Benetint, Deluxe



Benetint, Benefit’in en kült ürünlerinden birisi. Bununla ilgili Benefit’in hazırladığı bir reklam var, şuradan izleyip Benetint’in hikayesini öğrenebilirsiniz; gerçekten enteresan ^_^ Benim Benetint’le tanışma hikayem ise geçen yıl Primping with the Stars setini satın almam ile olmuştu. İlk aldığımda “Amaan böyle de şey mi olur yani eff..” diyip bir kenara atmıştım; çünkü nasıl uygulayacağımı bilmiyordum! Dudakta da uygulamak mümkün ayrıca, ikisi bir arada yani! Ama keşfetmem geç oldu, diyorum ya :)


Bendeki Deluxe boyu ve 2,5 mL’lik ürün var içerisinde. Oje şişesi gibi bir şişesi var. Fırça aplikatörle yanaklarınıza şeritler/noktalar halinde uygulamanız mümkün. Ve bu ürünün kokusuna bayılıyorum, mis gibi gül kokuyor. Sephora’ya gidip Benefit standına göz attığınızda bu ürünü koklamanızı rica ediyorum, o kadar hoş ki ^_^

Ben, ürünü ilk satın aldığımda, parmaklarımla dağıtıyordum. Ancak yanaklarımda durması gereken tatlı pembelik parmaklarıma sabitleniyordu ve ürün ziyan oluyordu. O yüzden belki de bir süre kullanmayı reddettim bu ürünü. Sonra bir indirim döneminde Real Techniques’in Stippling fırçasını edindim. Bu tip ürünleri hafifçe dağıtmakta oldukça başarılı. Siz de elinizde hangi markadan varsa bir Stippling fırçasını kullanarak Benetint’i kolaylıkla dağıtabilirsiniz. Çok çabuk sabitlenen bir ürün olduğu için hızlı hareket etmeniz gerektiğini de bir dipnot olarak belirtmek isterim. Bu da size kalıcılığı hakkında fikir veriyordur sanırım, oldukça başarılı bu konuda.”

Benefit Benetint, Deluxe


Böyle birisi sizden hoşlandığını, bugün çok güzel göründüğünüzü söylemişsiniz de utanmışsınız gibi bir pembelik veriyor yanaklara, ki günlük kullanım için çok uygun bir renk. Görsellerde de hiçbir cilt düzenlemesi yapılmamıştır, zaten belli oluyor sanırım :) Şeffaf bir şekilde bu konulardaki her şeyi sizlerle paylaşma gereği hissediyorum kendimde :) Çok çabuk sabitlenen bir ürün olduğu için hızlı hareket etmeniz gerektiğini de bir dipnot olarak belirtmek isterim. Dudaklara uygulamadan veya uyguladıktan sonra da lip balm kullanılması gerek bence, hafif bi kurutma durumu söz konusu veya dudaklardaki sorunları belli edebiliyor. Çatlak dudaklara ne uygulasak kötü durur o ayrı :)

Benefit Benetint, Deluxe
Benefit Benetint, Deluxe

Ürünün tam boyu ise 12,5 mL ve son fiyatı da 110 TL olmalı veya o civarda bir şey. Belki ilk etapta böyle bir set aracılığıyla denemek daha iyi olabilir, aynı anda farklı ürünleri de denemiş oluyorsunuz ve ürünün tam boyunu alıp almayacağınıza karar verebiliyorsunuz :) Siz bu ürünü denediniz mi? Denemeye ne dersiniz peki? Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-


Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

6 yorum:

  1. Yazı o kadar ayrıntılı ,incelikli ki zaten denemezsem olmaz sanırım mutlaka deneyeceğim :)

    cansetabay.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yazıyı beğenmene :) Sevgiler ♡

      Sil
  2. Ben de aynı şekilde aldım ve duruyor kulanmadım korktum açıkçası :) Bende de lolli tint hariç diğer üç tint var, set içinde aldığımdan onlar da deluxe boy. aralarında sadece cha cha tint'i kullanıyorum onu da sadece dudaklarıma :) Senin yazından sonra hepsini akşam açıp sürüp sürüp deneyesim geldi. Dur bakalım nasıl olcak :)) Çok güzel bir yazı olmuş bu arada <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de diğer tintlerden rengini kendime yakıştırdığım bir ChaCha Tint var ama deneme imkanım sadece mağazadayken oldu ^_^

      Bi bak bakalım Benetint'i de sevecek misin :) ♡

      Sil
  3. Cok guzel yorumlamissin. Ellerine saglik. Benefit'in kult urunlerindendir guzeldir. Allik severlerin cekmecesinde olmasi gereken urunlerden :) XO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim! :) Çok pratik geliyor bana, yanak için uygun ve doğru miktarı bulduktan sonra, hemen sür-dağıt-çık ♡

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...