9 Ağustos 2014 Cumartesi

Favoriler #3 | Temmuz 2014

Herkese merhaba! :)

Öncelikle bloga uzun bir ara verdiğim için ne desem bilemiyorum. Burada oturup ne sızlanacağım ne de başka bir şeyleri bahane edeceğim. Sadece biraz motivasyon eksikliği, "yaz hastalığı" = tembellik. Ama elimden geldiğince planladığım yazılarıma devam edeceğim. Umarım blog ailemiz yeniden keyifli günlerine kavuşur :) Bugünün yazısı ise, başlıkta da gördüğünüz üzere, Temmuz ayına dair favorilerim. Artık Favorilerimi seçmekte zorlanıyorum. Çünkü temel, oturmuş ürünlerim var artık ve her ay hepsini sil baştan Favori olarak göstermem imkansız. :) Bakalım bu ay neler varmış; tabii ki yine bonus kısmımız var!


Favoriler, Clinique, The Balm, Maybelline, China Glaze, Wet'n Wild






Öncelikle renkli kozmetik-bakım ve oje favorilerime bakacağız. Bakım ürünü konusunda baştan açıklamak istediğim bir nokta var: Blogta yalnızca kendi cildime uygun deneyimleri paylaşıyorum. Dolayısıyla, hele ki cilt bakım ürünü konusunda, size "Kesinlikle tavsiye ederim." diyemem. Anlaştık, değil mi ^_^ Genel görünüme bir bakalım:









The Balm How 'bout Them Apples, Clinique Anti Blemish, Baby Lips



*The Balm How 'Bout Them Apples Lip&Cheek Palette: Bu ay çok severek kullandığım ve uzuunca bir süre de aynı şekilde büyük bir aşkla kullanmaya devam edeceğim palet sanıyorum. Detaylı  yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Ben en çok Pıe ve Candy renklerini seviyorum, pudralı bitişlerini de çok beğeniyorum :)
*Baby Lips - Peach Kiss: Şu an için elimin en çok gittiği dudak balmı. Kokusu ve verdiği hafif şeftali rengi çok hoşuma gidiyor. Bu ürünle ilgili de bir yazı girmiştim bloga, onu da buradan okuyabilirsiniz -> evet buradan :)
*Clinique Anti Blemish - Clarifying Lotion: Aslında bu cilt ürünü hakkında konuşmak için daha çok erken. Ama bu ay severek kullandığım bir tonik oldu, her ne kadar "lotion" dese de? Çünkü buram buram alkol kokuyor ve sürdüğümde de yakıyor; ki bu iyi bir şey kulağa kötü gelse de :)



*Clinique Anti Blemish Liquid Makeup, Fondöten: Bu ay severek kullandım bu fondöteni, ancak İzmir'de hava giderek artırdı sıcaklığını, o yüzden şu anda kullanamıyorum. Havalar soğudukça kullanmaya devam edeceğim. Ama şimdilik "blemish", yani kızarıklıkları engellemeye yönelik bir artısını pek göremedim. :/
Clinique Anti Blemish, Maybelline One by One, The Balm Schwing
*Maybelline One by One Mascara: Ben bu maskarayı gerçekten çok seviyorum sanırım, doğal bir görünüm aradığım zamanlarda. Ayırması filan gayet güzel. Ben seviyorum arkadaş! :)
*The Balm Schwing: Temmuzun ucundan kıyısından da olsa yetişip favorilere girmeye hak kazanan o eyeliner! Bugüne kadar kullandığım en siyah iki eyelinerdan biri. Keçe ucu zamanla sertliğini kaybetse de sürümü -eliniz alışkın ise- gayet kolay. İndirimlerde denk gelirseniz denemelisiniz :)
China Glaze, Wet'n Wild Walking on Eggshells


*Wet'n Wild Walking on Eggshells Trio: Birkaç ay önce detaylı yazısını blogta yayınladığım, ki o yazı tam burada, çok güzel bir üçlü far paleti. Yazın daha aydınlık ve birkaç basit renkle geçiştirdiğim göz makyajlarını seviyorum. O yüzden neredeyse her göz makyajımda bu paletten yardım aldım :)
*China Glaze - Bahamian Escape: Bildiğiniz gibi Tanaçan Kozmetik aracılığıyla China Glazeler Gratis'lerde satışa sunuldu. Bununla birlikte Tanaçan Kozmetik bir sürpriz yaparak China Glaze ikili paketlerini sürpriz bir fiyatla bizim beğenimize sundu; iki ojeyi tek oje fiyatına alabiliyoruz. Ben de China Glaze ojelerle tanışmak için bu avantajlı setlerden birini seçtim. Çok güzel bir oje -bence- tek katta tamamen opak. O yüzden bu ojeyi de bu ayki favorilerime ekledim :)



Şimdi gelelim bonus kısma. Bu ay radyoda çok fazla denk geldiğim için minik danslarla eşlik ettiğim bir şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim. Belki "Aa bu şarkının da adı bu muymuş, bu mu söylüyormuş bu şarkıyı?" diyeceksiniz; Inna - Cola Song ^_^


Favoriler yazımı noktalarken bu ay "Favori Portal" kısmını eklemek istedim. Benim de keyifle entry'lere katkıda bulunduğum Süslü Sözlük. Kullanıcı adım ise.. Amaan boşverin canım siz kullanıcı adımı. Gerçekten çok güzel bir portal; ürünler, bakım, tavsiyeler, belki biraz da iç dökme şeklinde oldukça seviyeli bir oluşum. Siz de bir göz atın mutlaka :)

Süslü Sözlük

Evet Temmuz favorilerim de bu şekilde tamamlanmış oldu. Sizlerin de severek kullandığı, bu yazıda yer alan ürünler var mı? Yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

10 yorum:

  1. Maybelline One by One Mascaraya bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için oldukça kurtarıcı. Böyle dramatik bir görünüm istemediğimde tek tek ayrılmış, sade kirpikler hoşuma gidiyor ve bu maskara da biçilmiş kaftan -bence- :)

      Sil
  2. Sondaki bonus kısma bayıldım. Süslü ^^

    YanıtlaSil
  3. Apples paleti çok merak ediyorum ama çok allığım var diye el atmıyorum :) Walking on the Eggshellsi ben de severek kullanmaktayım :) Ojenin rengi bir harika duruyor <3 Yazılarını özlemişim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alicebeybiciğim :) Walking on Eggshells candır <3

      Sil
  4. China Glaze - Bahamian Escape i ben de çook severek kullanıyorum ^.^

    YanıtlaSil
  5. Ürünlere ve açıklamalara bayıldım. Takipteyim öyleyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuza çok sevindim :) Sonraki yazılarda da görüşmek üzere o halde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...