27 Eylül 2014 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss Urban Bohemian Collection Lipstick/Ruj - 30 & 31 | "Bu sonbaharın gözdesi: Mürdüm" ve "Bir klasik: Koyu-sıcak pembe"

Herkese merhaba! :)

Sonbahar geldiğine göre turuncular, mercanlar, belki biraz neon pembeleri geride bırakıp daha koyu tonlara yönelebiliriz! Sezonun trendlerini uygun fiyatlı olarak yakalamak da bu yazıda yer alacak iki rujla mümkün :) Hangi iki ruj mu? Rimmel London'ın Kate Moss ile birlikte çıkarttığı son seri Urban Bohemian serisinden Kate Moss'un koleksiyon tanıtımında kullandığı 30 numaralı ve yine koleksiyonda yer alan 31 numaralı rujlar. Yazının devamına buyurun! ^_^

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31


Yalova'da geçirdiğim birkaç haftalk tatilde en büyük eğlencelerimden biri Kipa AVM'deki Watsons'a girip standları gezmekti. Rimmel London da favori standlarımdan tabii. Standa göz gezdirirken Urban Bohemian koleksiyonunun geldiğini fark ettim. Koleksiyonun tanıtım fotoğrafı olan Kate Moss portresinde dudaktaki o harika ruj dikkatimi çekti. Fotoğrafın köşesinde de uygulanan makyajda kullanılmış olan koleksiyon ürünleri belirtilmişti. "30" numara yazdığını görünce standda aradım hemen ve buldum. Yine standı karıştırırken dikkatimi çeken bir diğer renk olan 31 numarayı da sepete atıverdim :)

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31
30 numara

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31
31 numara
Satış fiyatları 14,99 TL. Yapıları önceden alışık olduğunuz, bu siyah paketlemeye sahip üstünde Kate Moss'un imzası olan rujlarla aynı. Ne çok kremsi ne de çok kuru. Kolayca dudak üstünde kayıp gidiyor. Şimdi ise swatchlar ve dudaktaki duruşları:

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31
30 numara

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31
31 numara

Rimmel London Urban Bohemian Kate Moss Lipstick 30 31
Sol: 30 numara, Sağ: 31 numara


Kalıcılığı da fena değil, 3-4 saat rahatlıkla kullanılabilir. Tabii yemek-içmek gibi durumların ardından tazelemek faydalı olacaktır :) Benim favori rengim ise 30 numara, şöyle ince bir eyeliner ve bol maskara ile harika duracağını düşünüyorum.

Bu sonbahar trendlerinden olan "mürdüm"ü dudaklarınıza taşımak isterseniz veya "Ben klasiklerden şaşmam, şöyle sıcak pembe mm.." diyorsanız koleksiyon ürünleri tükenmeden bu rujlara bir göz atın ^_^ Rimmel London Kate Moss Urban Bohemian koleksiyonuna Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Siz neler düşünüyorsunuz bu rujlar hakkında? Yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Renkler çok güzel özelliklede 30 numara<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim kesinlikle 30 numara :)

      Sil
  2. vayyy 30 süpermiş, tez alına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bu sezonluk bir ruj gerçekten, umarım bulursunuz siz de :) Sevgiler <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...