25 Eylül 2014 Perşembe

Rimmel London Moisture Renew - 660 In Love with Ginger | Zencefilli kurabiye mi, ben mi?

Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi ülkemiz için "back to school" zamanı. Lisans hayatımın üçüncü yılına başlamak üzere ben de Ankara'ya geldim; gelir gelmez de küçük bir kaza sonucu ayağım alçıya alındı. Bolca uzun oturarak geçireceğim bu nekahat dönemini blogtaki açıklarımı kapatarak geçirmeye karar verdim. Daha önceden fotoğraflamasını yaptığım bazı ürünler vardı, onlarla başlayalım :) Bugünün konuğu Rimmel London'ın meşhur rujlarından biri: In Love with Ginger. Yazının devamına buyrun lütfen :)

Rimmel London Moisture Renew In Love with Ginger


Yüz hatlarım daha çocuksu olduğu için kırmızı ruj sürünce bir garip geliyordu eskiden ve hep kaçardım kırmızı rujlardan. Annemin nasihatları hele kırmızı rujla ilgili, kulaklarımdan silinmez; ki bana hala yakıştırmaz. Ama özel günlerde kullanmayı sevdiğim bir renk haline geldi artık :) Methini çok duyduğum bu ruju da Ece'nin blogunda gördükten sonra kesinlikle satın almaya karar verdim. Bu yüzden bir Watsons mağazasına gittim ve hemen kaptım bir tane :)

Rimmel London Moisture Renew In Love with Ginger

Renk tam benlik! Oldukça sıcak, turuncuya dönük bir kırmızı. Yani biz sarı alt tonlu cilde sahiplerin kullanabileceği bir renk :) Sonbaharın daha sıcak olan tarafındayken bolca kullanılabilecek bir renk olduğunu düşünüyorum. Paketlemesi fena değil, Maybelline Color Sensational serisini anımsatıyor bana, ama kapaktaki mor renge bayılıyorum *-* Kapağı da gayet sağlam, çantaya atıp çıkmak konusunda içiniz rahat olabilir.

Rimmel London Moisture Renew In Love with Ginger


Rujun kokusu çok güzel. Ancak parfümlü ürünlerden hoşlanmayanlar için biraz sıkıntı yaratabilir. Dudağa uyguladıktan sonra o koku kaybolup gidiyor gerçi. :) Yapısına gelecek olursak, adından da anlaşılacağı üzere "nem verme" iddiası olan bir ruj. Bu yüzden yapısı çok çok yumuşak ve kremsi. Bu yüzden dudak çizgilerine doluyor, kusurları belli ediyor. Ve yine yumuşak yapısı gereği kalıcılığı pek iyi değil, çünkü vaadi o değil ^_^ Şimdi swatch ve dudaktaki duruşunu bir görelim:

Rimmel London Moisture Renew In Love with Ginger

Fiyatı 14-15 TL olan bu ruju Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ben nem veren rujları sevdiğim ve tazelemeye üşenmediğim için bu rujdan hoşlanıyorum. Ama siz bundan hoşlanmıyorsanız almamanızı tavsiye ederim. Ruj koleksiyonunuzda In Love with Ginger'a yer vermiş miydiniz? Sizin deneyimleriniz nasıl? Denemeyenler; siz ne düşünüyorsunuz?  Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler <3

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

5 yorum:

  1. Elimdeki kırmızılar bitince atayım sepete ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şimdiden güle güle kullan ^_^

      Sil
  2. geçmiş olsun ^^
    çok tatlı bi ton bu ama kalıcılığını hiç beğenmiyorum ben bunların :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Evet, ama serinin amacı kalıcı olması değil nem vermesi neticede o yüzden pek sorun etmiyorum sanırım :P Çünkü rujlar çok kurutuyor dudaklarımı gerçekten, üzücü :( Belki böyle iddialı bir renk için daha kalıcı serilerden ürün edinmek daha iyi olabilir :)

      Sil
  3. merhaba,
    26 ekim blogger buluşmamıza beklerim.
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/26-ekim-2014de-blogger-cay-etkinligimiz.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...