30 Ekim 2014 Perşembe

Gratis 200. Mağaza Kutlama İndirimi - 30 Ekim 2014 | %50 demişsiniz ama bu %46 olmuş dostum!



Gratis İndirim The Balm Gosh Dirty Works Solingen Essence Benri Pamuk Kotex





Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi dün gece Gratis çok çılgın bir indirim açıkladı: Kategori gözetmeksizin tüm ürünlerde %40, Gratis Kart sahiplerine ise ekstra %10 indirim. "Mağazayı alın gidin!" demekle eşdeğer. Aslında gitmeyecektim bu indirime de ama özellikle Gosh ürünlerinden birkaç tavsiye almıştım, yerinde görmeye gitmek istedim bu vesileyle ^_^ İndirimden neler aldım, detaylı olarak yazının devamında anlatacağım buyrun! ^_^









Gratis İndirim The Balm Gosh Dirty Works Solingen Essence Benri Pamuk Kotex



Öncelikle şunu açığa kavuşturalım; %40 + %10 = %50 yapmıyor. Alışveriş fişlerinizde de görebileceğiniz üzere -eğer kart sahibiyseniz- tüm ürünlerden tek tek %10'luk bir indirim yapıyor.

Genel toplamı elde ettikten sonra %40 indirim uygulanıyor, bunu da hesaba vurunca %46'lık bir indirim yakalamış oluyoruz. Hiç fena değil! ^_^ Ki özellikle Essence gibi hiç hiç indirime girmeyen bir markayla Gosh gibi Gratis'in yeni gözbebeği markasıyla bir araya gelmek için harika bir fırsat, artık the Balm'ı siz düşünün ^_^

Aslında True Match, Gosh kalem far ve Benri pamuk için gitmiştim ama aklıma gelen birkaç şey daha oldu, onları da ekledim. Detaylara geçelim hadi ^_^





Renkli kozmetikten iki parça ürün aldım: Birisi Essence'in Lash Base'i, yani maskara bazı. Flormar'ın Crazy Look serisindeki maskara bazını kaçırınca merakımdan buna bir şans vermek istedim. İndirimsiz fiyatı 9,25 TL, %46'lık bu indirimle bana 5 TL'ye gelmiş oldu. Diğer renkli kozmetik ürünüm ise Gosh markasına ait Forever metalik stik göz kalemlerinden 03 Light Copper. Sevgili Başak'ın tavsiyesiyle bir saniye düşünmeden aldım, bu hatun diyorsa bir bildiği var işte o kadar! İndirimsiz fiyatı 31,50 TL, ancak bu indirim sonucunda kendisini 17 TL'ye almış oldum.

Gratis İndirim The Balm Gosh Dirty Works Solingen Essence Benri Pamuk Kotex


Şimdi araç gereç bölümüne geçelim. Geçtiğimiz günlerde Instagram hesabımda yaptığım paylaşımların birinde yeni bir kalemtıraş arayışında olduğumu söylemiştim. Fikir veren herkese çok çok teşekkür ederim! Hazır Gratis böyle bir indirim yapmışken sevgili Güzellik Kazanı Arzu Ablamın tavsiyesiyle Dirty Works Kalemtıraş'ı satın aldım. İndirimsiz fiyatı 5,00 TL, indirimle birlikte 2,70 TL. Tırnak törpüm körelmeye başladı, biraz kötü bir sonuç veriyor, yenilemek istedim. Solingen markasını da gözüm kapalı aldığımdan... :) İndirimsiz fiyatı 5,90 TL, indirimle birlikte 3,19 TL. The Balm'dan en sevdiğim iki taraflı göz fırçasını yedekledim; Crease, Love&Happiness, kesinlikle çok çok kurtarıcı, her tür makyajı rahatlıkla çıkartabileceğiniz bir fırça. İndirimsiz fiyatı 29,90 TL, indirimle birlikte 16,15 TL.

Gratis İndirim The Balm Gosh Dirty Works Solingen Essence Benri Pamuk Kotex

Benri pamukların kare olanlarından üç paket almıştım, zira elimde bir tane açılmamış paket kaldı. Su gibi gidiyor bu meretler! İndirimle birlikte tanesi 2,14 TL. Kotex'in ekonomik 24'lü paketlerinden de bir tane aldım, o da 6,21 TL.

Benim Gratis'in bu enteresan indiriminden yaptığım alışveriş bu şekilde oldu. Sizler neler aldınız? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim! ^_^ Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic


14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim ^_^ Hepimiz aldıklarımızı güle güle, güzel günlerde kullanalım :)

      Sil
  2. ben de sırf gosh kalem far ve mary lou için gittim, yarım saat de sıra bekledim. mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse Mary Lou ile büyük kavuşmanız sonunda gerçekleşti <3 Gosh kalem için sabırsızlanıyorum *-*

      Sil
  3. Gosh konusunda kendimi tutsam da indirimin son gunu yine ugramayı dusunuyorum. Sonra da ciddi bir project pan yapacagım. Güke güle kullan canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Ben de bir şey aldın sandım. 2 3 bişey almışsın onu mu yazdın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu iki üç şey bile ihtiyacımın fazlası, ama yine de fikir vermesi adına paylaşmak istedim. Bir indirimde gidip yağmalamadan da alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum, yorumunuz ve geribildiriminiz için teşekkür ederim.

      Sevgiler.

      Sil
  5. ben gratis ten bana hediye alınmış parfümü kalıcı bulmadığımdan hiç alışveriş yapmıyorum. ama sizi takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki satılan her ürün başarılı olmayabiliyor, ancak diğer kategorilerdeki farklı ürünlere şans verebilirsiniz belki ihtiyaçlarınız doğrultusunda :)

      Desteğiniz için teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  6. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan aldıklarını canım :)
    Blogunu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Blogunuza mutlaka göz atacağım, sevgiler :)

      Sil
  7. Uuu, böyle referansıom olması ne güzel! Çook teşekkür ederim fıstıkcım!!! Güle güle kullan ^_^ öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, cidden çok memnun kaldım *-* Ben de öpüyorum çok çok <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...