16 Ekim 2014 Perşembe

H&M Blusher w/ Pressed MultiColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli

Herkese merhaba! :)

Ankara'ya geldiğinde H&M delisi olup çıkan İzmirli kızın dramına hoşgeldiniz ^_^ H&M'in kozmetik ürünleri dikkat çekici renkleri ve uygun fiyatlarıyla bizleri cezbediyor. Birkaç gün önce Instagram hesabımda paylaştığım üzere H&M'den minik bir kozmetik alışverişi yaptım. Seçtiğim parçalardan ilki şirin mi şirin bu kalp presi yapılmış allık :) Siz de bu allığın performansını merak ediyorsanız yazının devamına buyrun <3

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli

Physicians Formula'nın Happy Booster'ını görmeyenimiz, bilmeyenimiz kaldı mı? Bence dünyanın en sevimli allıklarından biri! Ancak Türkiye'deki satış fiyatları Amerika'ya kıyasla çok çok fazla bence, ne bileyim.. Almadım işte! ^_^ H&M'de de şekil itibariyle benzer bir allık görünce, bir de fiyatı denemek için çok çok uygun olunca, Physicians Formula hevesimi alabileceğimi düşünüp kasanın yolunu tuttum :)

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli

Önce paketlemeye bir göz atalım. Bu kadar uygun fiyatlı bir üründen şahane bir paket beklemiyorum zaten. Ama keşke biraz daha sağlam olduğu hissini verseydi. Kapağı kırılacak  diye endişelerim yok değil :') Kapağı tutan buton sistemine bastırdığımızda kapak açılıyor. allığın pan'ını tutan plastik bölmeyi kaldırdığımızda ise bizi minik bir ayna ve fırça karşılıyor. Fırçanın kılları ucuz bir sentetikten yapılmış, allığı bununla uygulamayı düşünmüyorum, ama fikir olarak çok çok güzel buldum. Ayna olması da yine bir artı, böylece uygulama için ekstra bir ayna taşımamıza gerek yok.

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli


Allık 4 farklı rengin kalp şekilleriyle buluşması sonucu ortaya çıkmış: Toz pembe, çingene pembesi/hot pink, şeftali ve turuncu-mercan. En büyük boyutta olan toz pembe kalp, içerisinde sim barındırıyor. Pigmentasyonuna gelecek olursak... Yapıları tebeşirimsi. Renkleri alabilmek için biraz bastırmak gerekli. Mat olan kısma kıyasla içinde sim barındıran kısım çok daha yumuşak ve toz pembe rengini gerçek anlamıyla veriyor, tabii simler ön planda. Sık kıllı bir allık fırçası tercih ettim uygularken.

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli


Bu durumun bizler için şöyle bir artısı olabilir: Makyaja veya allık sürmeye yeni başlayan, allık sürmekten korkan, bu yüzden de allığa çok para harcamak istemeyenler için güzel bir alternatif. Çünkü fırçaya az miktarda geliyor ve istediğiniz yoğunluğu yakalayana kadar uygulayabiliyorsunuz. Hı, pratik mi? Değil... Şöyle ki renk vermesi için birkaç milyon kere kadar kazımak suretiyle yanaklarımıza uyguladığımızdan kalıcılığı da ortalama düzeye geliyor. Açık tenlilerde rengini daha fazla belli edeceğine inanıyorum. Yanaktaki duruşu da şöyle:

H&M Blusher w/ Pressed MulitColoured Hearts | H&M Allık - Çok Renkli Kalp Presli

Bu allığı H&M mağazalarında 8,95 TL'ye bulabilirsiniz. Aldığıma pişman değilim, çünkü yazının başında dediğim gibi Happy Booster hevesimi bu allıkla giderebiliyorum *-* Siz bu allığı kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz? Yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog  | Instagram: mugelubic

9 yorum:

  1. ben de aldım çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanalım o zaman ♥

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Göz atacağım :)

      Sevgiler <3

      Sil
  3. bu arada ödül verdim sana:) http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-aldm-ki-ben.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...