14 Ekim 2014 Salı

Note Cosmetics Long Wearing Lipstick/Ruj - 06 Playfull | Biraz kahve, biraz kızıl; sonbaharda dökülen yapraklar gibi.



Note Cosmetics Long Wearing Lipstick Ruj 06 Playfull




Herkese merhaba! :)

Sonbaharın gelmesiyle birlikte neon veya cıvıltılı renklerden uzaklaşıp biraz daha sonbahara yakışır, belki de doğanın bizzat kendisinden bazı renkleri makyajımıza taşıyabileceğimizi daha önceki bir yazımda söylemiştim. Sararıp, hatta kızıl-kahveye dönüp dökülen yaprakların çıtırtısı.. Manzara tasvirine kapılıp yazının konusundan uzaklaşmamalıyım! Bugün bahsedeceğim ürün Note Cosmetics'in Long Wearing serisinden bir ruj, detaylar için yazının devamına <3







Ankara'da yaşayanların aşina olduğu, hatta arada sırada uğradığı bir yerdir Pino Kozmetik. Bayramdan önce 7. Cadde'de minik bir tur atarken "Ay, Pino'da Note Cosmetics satıyorlardı ya, bi girip bakayım!" diyerek içeri dalıvermiştim. Bayram öncesi "1 Alana 1 Bedava" kampanyasını görünce hemen faydalanmak istedim.

Note Cosmetics Long Wearing Lipstick Ruj 06 Playfull



Note Cosmetics Long Wearing Lipstick Ruj 06 Playfull
Kampanya dahilinde sürümlerinin çok güzel olduğunu diğer blogger arkadaşlarımda okuduğum allıklardan bir tane ve rengini bana yakıştırdığım rujlardan da bir tane olmak üzere kampanyaya dahil oldum! ^_^ Hatta canım anneannem bana bayram hediyesi olarak aldı bu ruju çok beğendiğimi görünce :) Bu kampanya sayesinde Note Cosmetics ürünleriyle tanışma imkanı da buldum.


Paketlemeyle başlayalım: Siyah mat ambalajı bence şık ve sade, ama biraz leke tutuyor. Ama bu önemli mi? Hayır ^_^ 4,5 gr'lık ürün barındırması da ayrı güzel, bir ruj için oldukça fazla bir miktar diyebiliriz. Şimdi ise
ürünün kendisine geçiyorum. Rengi tanımlamam gerekirse turuncu olacakmış da son anda kahverengi de olayım azıcık der gibi. Sıcak alt tonlu cilde sahip kadınlara oldukça yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum.



Yapısı oldukça kremsi ve rengini yoğun biçimde veriyor. Kalıcılığı, kullandığım bu tipteki diğer kremsi rujlara kıyasla, bir tık daha fazla diyebilirim rahatlıkla. Kokusu ise Maybelline Color Sensational serisindeki rujları andırıyor, ancak koku hassasiyeti olanlar için belki uygun olmayabilir.

Note Cosmetics Long Wearing Lipstick Ruj 06 Playfull
Sağ alt köşedeki taşmış ruju kimse görmüyormuş ^_^ Ne? Neresi taşmış? Ben görmüyorum *-*

Satış fiyatı 19,90 TL olan bu ruju buraya tıklayarak öğrenebileceğiniz satış noktalarında ve yanılmıyorsam Boyner mağazalarında bulabilirsiniz :) Siz Note Cosmetics'in bu serisinden bir ruj kullandınız mı? Sonuçtan memnun kaldınız mı? Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Note Cosmetics'in rujunu daha önce denemedim. Fakat şimdi sen aklıma soktun. :) Bu arada rujun rengini beğendim sana da çok yakışmış tatlım. Güzel günlerde kullan. ;)

    Ben de bayram kampanyasından Note Cosmetics'in kapatıcısını almıştım. Fiyatına göre çok başarılı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Ben yapısını çok başarılı buldum, fiyatına göre özellikle, gayet iyi.

      Kapatıcısından genel olarak bir memnuniyet var, elimdeki kapatıcı bittikten sonra uygun renk bulursam bir şans vermeyi planlıyorum :) Sevgiler <3

      Sil
  2. Renk güzelmiş. :) Ben de Note Cosmetics'ten bir ruj aldım ama bu seriden mi hatırlamıyorum. Bu renge de bakayım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer seri sanırım birazcık ışıltı içeriyordu, ben sonbahar ve kışa bu daha uygun olur diye düşündüm ^_^ Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...