9 Ekim 2014 Perşembe

The Balm Nude Dude Palette - Nude Tude ile Kıyaslama & İlk İzlenim | "Ya farların tonları biraz sıcak mı ne? Soyunup dökünelim." diyen palet!

Herkese merhaba! :)

The Balm diyince akla; bir, "Bizim ülkemizde niye bu kadar ucuz bunlar?" sorusu, iki, "Yeni palet nasılmış, çok güzel değil mi yaa! *-*" cümlesi geliveriyor! İkinci cümleye odaklanmak gerekirse, Sonbahar 2014 dönemi için the Balm birkaç yeni seri far paleti piyasaya sürdü. Bunlardan birisi de Nude Tude'un ikinci versiyonu olan Nude Dude. İlk izlenimi birlikte yapalım istedim, haydi yazının devamına! ^_^

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch

İndirim döneminden 2-3 gün önce Instagram'da "tavsiyesever" kullanıcı adlı Rabia'nın paylaşımıyla bu paletin ülkemize geldiğini öğrenmiş olduk, bir kez daha teşekkür edelim kendisine ^_^ Ancak indirim döneminde ayağımdaki sakatlık dolayısıyla Gratis gezip bakamadım bu palete, zaten o dönemde Ankara'da çoğu şubede yoktu. Ama sevgili arkadaşım Alice benim için bu paleti İstanbul'dan satın alıp yolladı! <3 Birkaç gün sonra da bir kargoyla kavuştuk :)

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch


Her neyse gelelim palete. Öncelikle, ilk başta söylediğim gibi, bu palet Nude Tude'un devamı olarak üretilmiş. Ne kadar "devam palet" özelliği taşısa da bazı değişiklikler var; örneğin gramaj. Nude Tude'un toplam ağırlığı 11,08 gr'ken Nude Dude'un toplam ağırlığı 9,6 gr. Paketlemede kullanılan malzemeden hafifletmiş olduklarını ümit ederek incelemeye devam edelim :)

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch

Devam paletler bir şekilde paketleme/konsept olarak bağlantılı olur; Urban Decay Naked paletleri ele alalım örneğin, panların yerleştirilmesi, tasarımdaki genel hat filan benzerdir. The Balm "Nude" seride de benzer konsept işlenmeye devam edilmiş. İlk paletin ülkemizde sansürlenmiş versiyonundaki balık etli yarı çıplak hatunlar üstüne yerleştirilmiş panları ikinci palette güçlü kuvvetli beyler üzerinde görülüyor bu sefer. Ancak kapak tasarımı epey farklı. Zaten ilk palette neden siyah-beyaz bir yatak odası fotoğrafı kullanmışlardı onu da çözemedim ya neeyse ^_^

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch

Gelelim farlara. Yine Nude Tude ile kıyaslayacak olursak sıcak tonlu farların sayısında artış var ve bu durum kesinlikle tam benlik! Ayrıca palette kaş altı aydınlatma, kaşınızın rengi uyuyorsa kaş doldurma ve katlanma yerini derinleştirmek için kullanılabilecek mat farlar mevcut; ki bu, paleti daha da alınası kılıyor. Renkleri dörder dörder inceleyelim :)

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch
The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch


















The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch
The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch



















The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch
The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch




















Bu bir ilk izlenim yazısı olduğu için diğer detaylar hakkında konuşmam mümkün değil. Ancak bu paleti her gün kullandığım bir evredeyim, ki kalıcılığı hakkında bilgi verebileyim. Ayrıca Instagram hesabımı takipte kalırsanız yakın zamanda bu paletle yaptığım birkaç göz makyajını paylaşmayı planlıyorum, onları da anında görebilirsiniz! :)

The Balm Nude Dude Review Nude Tude İnceleme Swatch


Ben paleti %50 indirim ile 30 TL'ye almıştım. Siz bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz? Satın aldınız mı veya alacak mısınız? Favori renginiz ne oldu? *-* Yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

Dipnot: Yazıyı Taslaklara attıktan sonra -8 Ekim- ertesi sabah aynı konuda bir yazı daha gördüm, "konu çalma" gibi bir durum varmış gibi olmasın diye nedense bu dipnotu eklemek istedim :) Ama siz bu yazıyı ne zaman okuyacaksınız bilmiyorum ^_^

3 yorum:

  1. aldım kullanıyorum renkler güzelde gözükmüyor gibi geliyor :)o kadar nude gibi :) ben felsty yi ortaya kıyı kısma flirty i kullanıyorum ya da fit ve firm ı birlik kullanıyorum :) başka türevleri olursa kullanım şeklinin integramın dışında buradada paylaşırsan çok sevinirim ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de farklı farklı kombinasyonlar deniyorum bu ara :) Eğer kafamda tasarladığım şekilde birkaç farklı makyaj örneği yaparsam hem Instagramda hem de burada bir gönderi olarak paylaşabilirim <3 Yorum ve öneri için teşekkürler :)

      Sil
  2. Merhaba Müge Hanım :)
    Dünyanın ilk sosyal alışveriş platformu buypasa.com açılıyor; Palette kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...