3 Ekim 2014 Cuma

Wet'n Wild Trio Palette - Silent Treatment | "Sessiz ol, bırak renkler seni sarsın."

Herkese merhaba! :)

Wet'n Wild ülkemize geldiğinden beri büyük bir çılgınlık halinde yayılmaya devam ediyor. Kimisi kalitesine göre fazla şişirilmiş olduğunu söyledi, kimileri ise Amerika'daki fiyatlarla kıyasladı, geriye kalanlar ise bu markaya bayıldı! Tabii ben de her ürününü başarılı bulmuyorum o ayrı, ama araştırarak/soruşturarak edindiğim tekli veya palet halindeki farlardan çok memnun kaldım. Bugün inceleyeceğim palet, daha doğrusu üçleme, ise almayı planladıklarımdan en sona kalmış olan Silent Treatment.

Wet'n Wild Silent Treatment Trio



Wet'n Wild Silent Treatment Trio



Daha önce incelediğim iki adet üçlü palet, Walking on Eggshells ve I'm Getting Sunburned, sıcak renklerin hakimiyetinde idi. Silent Treatment'a ilk baktığınızda ise o "sessizlik" olayını daha soğuk tonlarla yansıttığını görüyoruz -yukarıdaki şeker pembeyi saymazsak tabii ^_^ -

Aslında paletin bana göre olmadığını biliyorum renk tonları bakımından, ama en üstteki pembe/çook açık somon rengine kayıtsız kalamadım desem yeridir. Ancak siz soğuk alt tonlu bir cilde sahipseniz bu üçlüyle harika göz makyajları çıkartabilirsiniz diye düşünüyorum ton olarak.
Renkleri tek tek inceleyecek olursak:

*Browbone rengi bence çok çok kibar bir renk. Browbone yazdığına aldırış etmeksizin tüm göz kapağına sürüp çıkılacak bir renk olduğunu düşünüyorum. Bu renk için bir MAC muadili bulan olmamış, tüh! :)

Wet'n Wild Silent Treatment Trio

*Crease rengi çok çok koyu, acı bir kahve. Ancak içinde altın rengi pırıltılar var. Farı uyguladıktan sonra pan'da durduğu gibi belirgin olmuyor o altın pırıltılar. Özellikle gözümüzün dışına "v" yaparken kullanılabilecek veyahut ıslak fırçayla "liner" olarak uygulanabilecek bir far bence. Ancak pigmentasyonu oldukça yüksek, bu nedenle fırçaya az miktarda alıp kontrollü uygulamakta fayda var.

Wet'n Wild Silent Treatment Trio

*Eyelid rengi ise fotoğraflarda ışıktan ötürü rengini tam veremediğim, tam bir "taupe" rengi. Yani hafif lila, hafif gri, çook hafif kahve; anladınız siz! ^_^ Bu renk için MAC Satin Taupe ile muadil demişler, ancak gördüğüm swatchlarda hafif bir ton farkı vardı. Soğuk tonları kendinize yakıştırıryorsanız bolca kullanabileceğiniz şık bir renk.

Wet'n Wild Silent Treatment Trio
Gri değil Taupe! :(
Gelelim pigmentasyona... Crease renginin pigmentasyonunu asla ve asla tartışamam. Öyle tok bir renkten gayet iyi performans almak mümkün, o nedenle dikkatli uygulanması gereken bir far. Ancak Browbone rengi bana biraz zayıf geldi veyahut ten rengimden ötürü bende pek belli olmadı. Ancak iyi bazlarla destekleyip birkaç kez daha deneyeceğim. Fotoğraflayıp Instagram'da paylaşırım :) Eyelid rengi de ortalama, iyi denebilecek kıvamda :)

Wet'n Wild Silent Treatment Trio
Soldan sağa: Browbone, Crease, Eyelid -Bazsız-
Göz makyajı yapıp fotoğraflama anlamında kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bu konudaki eksikliğimle ilgili oldukça sert bir yorum aldım. Elimdeki imkanları ve kendimi hazır hissedip hissetmeme durumumu değerlendirip bu eleştiriyi yapıcı yönde uygulamak isterim ben de. Instagram hesabımda konuyla alakalı ısınma turları yapıyorum diyebilirim. :) Bu üçlüyle de bir göz makyajı yapıp paylaşmaya çalışacağım mutlaka.

Wet'n Wild ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Bu üçlünün indirimsiz fiyatı ise 14,90 TL. Hatta Wet'n Wild'da ilk kez bir indirim gerçekleşti bu Bayram döneminde, siz Wet'n Wild'da bu palete bir fırsat verdiniz mi? Siz kendinize bu tip soğuk tonları yakıştırıyor ve günlük makyajlarınızda kullanıyor musunuz? Düşüncelerinizi yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

2 yorum:

  1. Mugecigim bu paleti almakla alamamak arasında gidip geliyorum ben de en ustteki ve en alttaki rengi begendim. Elimde aynı tonlarda cok far oldugu icin uzak durmaya calıssam da yine de gozum kaymıyor değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık kullandığın renklerse elinin altında olması iyi oluyor bu tip üçlülerin, hani bi seyahate giderken filan ♥ Onun dışında zaten ekstralar hep yük :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...